سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) شهر اصفهان اظهارداشت: دشمنان با ترویج بی حجابی می‌خواهند بی بندو باری و بی حیایی را جایگزین معنویت و ایمان کنند و همه باید دست به دست هم دهیم تا این معضل را از بین ببریم.

وی با بیان اینکه برای مقابله با این توطئه از مسؤولان و متولیان انتظار بیشتری داریم، از مسؤولان و نهاد‌های متولی خواست در خصوص بدحجابی و بی حجابی‌های جامعه احساس مسئولیت بیشتر کنند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مجتبی میردامادی با تسلیت سالگرد شهادت حضرت امام زین‌العابدین(ع) بیان کرد: تا زمانی که عشق به حضرت امام حسین (ع) وجود دارد و انتظار ظهور در میان شیعیان است دشمنان نمی‌توانند کاری انجام دهند و امام سجاد(ع) به ما نشان دادند چشم‌ها هیچ‌گاه نباید از گریه برای امام حسین (ع) خشک شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرمایش حکیمانه، مدبرانه، عالمانه و شجاعانه‌ی رهبر انقلاب درباره موفقیت‌ها و سربلندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به بیان سخنان رهبری در این خصوص پرداخت و گفت: حرکت امروز شما ثمره‌ی شیرین اقدامات و مجاهدت دهه‌های اخیر ارتش و سپاه در دریا و به خصوص ایثار و فداکاری شهیدان سرافراز نیروی دریایی و خانواده‌ی معزز آن‌هاست که باید قدردانی شود شصت و پنج هزار کیلومتر دریانوردی در حدود هشت ماه افتخاری بی‌سابقه در تاریخ دریانوردی ایران به وجود آمد و فرمودند این حرکت پرمعنا و عمیق را نباید به چشم یک حادثه‌ی نظامی و دریایی نگریست. زیرا هر یک از عوامل شکل‌دهنده آن درخور توجه است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی ناوهای آمریکایی به خلیج فارس افزود: دشمنان بدانند ناو‌های جنگی که اخیرا به خلیج فارس آمده اند کوچکترین کاری در مقابل اقتدار نیرو‌های نظامی ما نمی‌تواند بکنند، ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مجتبی میردامادی گفت: آمریکایی‌ها اگر توانایی داشتند در این ۴۵ سال کاری می‌کردند، امروز ایران از چنان قدرتی برخوردار است که هر اقدامی را با پاسخ نابودکننده جواب خواهد داد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید