سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه شغل معلمی برگرفته از جایگاه خداوند در مقابل انسان است، اظهار کرد: در ادامه جبرائیل امین نقش معلمی و راهنمایی حضرت رسول(ص) را بر عهده داشت و نهایتاً شغل معلمان شغل تمامی انبیا است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند جایگاه معلم بسیار ارزشمند است، گفت: رهبر انقلاب بر موضوع پرورش و تربیت که از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه آموزش و پرورش است، بسیار تأکید کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی با تأکید بر اینکه معلم باید مضاف بر تعلیم هویت دینی و ملی را به دانش آموزان بیاموزند و به آنها نگاه ملی دهند، افزود: شهید مطهری پیش از انقلاب سخنرانی را علیه رژیم صهیونیستی کرده است که اگر امروز آن را باز خوانی کنیم، می‌بینیم که تمامی وقایع امروز را پیش‌بینی کرده است امثال شهید مطهری از جمله شاگران امام خمینی(ره) هستند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: برخی دنبال سند ۲۰۳۰ بودند که خارج از دین و وابسته به سیاست‌های غربی بود؛ امروز ضرورت دارد تمامی معلمان نسبت به کار فرهنگی در مدارس توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا دانش‌آموزان در آینده مسؤولان این کشور هستند.

وی با اشاره به خیزش دانشگاه‌های آمریکا و غرب علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: نامه ۱۰ سال قبل رهبر انقلاب به جوانان غربی منشأ شعارهای امروز جوانان آمریکایی علیه رژیم غاصب و تحولات دانشگاهی در آمریکا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی با اشاره به اجرای طرح نور در کشور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با استحکام با تمام وجود در راستای ارزش‌ها ایستاده است لازم است حمایت‌های لازم صورت گیرد، همچنین ضرورت دارد تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در تمامی مدارس در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه موقت اصفهان با تأکید بر اینکه اگر انسان به تقوای الهی توجه نکند دچار خسران شده و سرمایه انسانیت و معنویت که امنیت الهی است را از دست می‌دهد، گفت: باید با کسب تقوای الهی از ویژگی‌های منفی دوری کنیم، امیدواریم خداوند همه ما را ملبس به لباس تقوا بفرماید.

وی با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) افزود: امام صادق در دوران بسیار حساسی و حکومت بنی امیه و حکومت عباسیان ظالم جامعه اسلامی را مدیریت کردند و در مواجه با موضوعات انحرافی به گونه‌ای با جهاد تبیین عمل کردند که امروز شاهدیم از ایشان به‌عنوان مؤسس حزب شیعه نام برده می‌شود.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید