سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه اصفهان، پس از اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی و مرجعیت شیعه مردم دیندار سراسر کشور تجمع‌های اعتراضی برگزار نمودند.

امروز هم پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه شهر اصفهان تجمع و تظاهرات مردمی در پی اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی و مرجعیت شیعه برگزار شده و مردم خشم و انزجار خود را به اهانت کنندگان به مقدسات اسلامی نشان دادند.

راهپیمایی اعتراضی اقشار مختلف مردم، مسئولان، علما و روحانیون شهر اصفهان در محکومیت اهانت نشریه صهیونیستی شارلی ابدو فرانسوی به مقدسات اسلامی و مقام مرجعیت دینی ظهر امروز از مصلای امام خمینی (ره) اصفهان به سمت چهارراه فرایبورگ برگزار شد.

در این راهپیمایی شرکت‌کنندگان، اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی را با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر ضدولایت فقیه محکوم کردند و برخورد دولت‌های اسلامی با ریشه‌ها و عوامل این اقدام هنجارشکنانه را خواستار شدند.

امروز برابراست با: