سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: زندگی دارای دو بعد حیوانی و انسانی است که از برکات زندگانی انسانی را می‌توان انقلاب اسلامی، خدمت به خلق خدا در کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک مومنانه و ساخت سالانه یک‌میلیون خانه برای فقرا عنوان کرد.

وی ادامه داد: اعتقاد به اسلام و قیامت باعث می‌شود که هدف انسان در زندگی تنها خواب و خشم و شهوت نباشد و تمام بدبختی‌های دنیا از این است که بشریت از خداوند و قیامت دور شده است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: نشانه آن‌تروریست‌های حرم شاه‌چراغ بودند که در عالم حیوانیت به پیرو جوان و کوچک و بزرگ رحم نکردند و آن فاجعه را آفریدند.

وی از برکات انقلاب اسلامی گفت: از بدو پیروزی تاکنون پیشرفت‌های بسیاری در زمینه علمی و پزشکی در توسعه دانشگاه‌ها و تربیت متخصصان داشته که حتی بسیاری از دانشجویان برای تحصیل به ایران می‌آیند و در این مدت حتی یک وجب کشور را با وجود تهاجم ابرقدرت‌ها از دست نداده است و باید این برکات را برای مردم تبیین کرد.

میردامادی معتقد است که نباید مشکلات اقتصادی را نادیده گرفت و مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند اما از آن طرف نیمه پر لیوان را هم ببینیم که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده است.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید