سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت السلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی، امام‌جمعه موقت اصفهان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: همانطور که الان شاهد هستیم پیشرفت‌هایی که پس از انقلاب رخ داده قابل مقایسه با دوران ستم‌شاهی نیست و در حال حاضر در تمام رشته‌ها موفقیت و پیشرفت حاصل شده است و هر روز شاهد آن هستیم که در کشور گشایشی در علم و صنعت حاصل می‌شود.

وی با اشاره به تذکر رهبر انقلاب به کسانی که می‌گویند انقلاب از مسیر خودش منحرف شده است، تصریح کرد: این افراد کسانی هستند که از همه امکانات کشور استفاده کردند و الان مدعی هستند که انقلاب از مسیر خود منحرف شده است و آن‌ها زندگی اشرافی دارند و نمی‌توانند از انقلاب حمایت کنند چرا که مقابله با استکبار و حمایت از محرومان شعار انقلاب است و صحبت‌های این افراد پایه و اساس ندارد.

میردامادی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلای در خصوص فشار اقتصادی و عملیات رسانه‌ای دشمنان، افزود: تهمت‌زنی به شخصیت‌ها و ارکان مملکت مانند شورای نگهبان، حمله به سپاه از جمله اقدامات اخیر دشمن است و این در حالی است که نیر‌وهای مسلح، اگر نبودند کشور مشکل پیدا می‌کرد؛ این افراد حملات‌شان متوجه سپاه و سردار دل‌ها است و آن‌ها باید بدانند عزتی که خدا به سلیمانی داده است، لکه‌دار نمی‌شود.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین، بیان داشت: جهاد در زمینه‌های گوناگون داریم و مهمترین جهاد برای آماده‌سازی ظهور حضرت قائم(عج)، موضوع جهاد تبیین است.

وی، با اشاره به اتفاقات پیش آمده در جشنواره فیلم فجر، گفت: نمی‌دانم وزیر ارشاد چرا نسبت به موضوعات نامبارکی که در جشنواره فیلم فجر امسال رخ داد، واکنشی نشان نداد؛ نسبت به برخی موضوعات باید مشخص شود که چرا این افراد را به کار می‌گیرند تا اینگونه با ارزش‌های انقلاب مبارزه کنند.

میردامادی در خطبه اول نماز جمعه نیز گفت:  روح دارای بقا و اصالت است و بعد از مرگ جسم از بین می‌رود اما روح باقی است و در عالم برزخ قرار می‌گیرند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: آنچه ما‌ می‌بینیم ظاهر این دنیا است، این‌ دنیا باطنی هم‌ دارد و هرکه هستید‌ و در هر شغلی، خداوند عدالت را از شما‌ خواسته‌ است چرا که بندگان خدا یکسان و مساوی هستند.

وی عنوان داشت: در خواب و رویای صادقه می‌شود با ارواح ارتباط برقرار کرد چرا که در مرگ تنها جسم در میان جامعه است و نکته مهم این است که در این میان حساب‌ها دقیق است، نکند بدهکار از دنیا برویم، ظلمی به کسی کرده باشیم یا حقی ادا نکرده و تهمتی زده باشیم.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید