سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، ظهر امروز جمعه_ بیست‌ودوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: خداوند متعال در سوره انفال در توصیف مؤمنان می‌فرماید آنان به هنگام یاد خدا وجودشان می‌لرزد. منظور از ذکر و یاد خداوند این است که انسان در هنگام گناه، خداوند را به یاد آورده و از گناه پرهیز کند.

وی افزود: در نهج‌البلاغه ذکر شده خداوند یاد خود را برای جلا قرار داده است زیرا یاد خداوند منجر به بهتر دیده و شنیده شدن حق می‌شود. انسان با تقوا به خوبی می‌تواند دروغ را از حقیقت تشخیص دهد و باورهای رسانه‌های غربی ناشی از بی تقوایی است.

امام جمعه اصفهان در خطبه دوم نماز جمعه تاکید کرد: حضرت علی (ع) فرموده‌اند برای نهراسیدن از مرگ باید به واجبات عملکرد، اخلاق اسلامی را نگه داشت و از انجام اعمال حرام دوری کرد. چنین فردی از مرگ نمی‌ترسد.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: امام خمینی (ره) هم به همین سفارش امیرالمومنین عمل کرده و به یاد دارم که در یکی از سخنرانی‌های خود گفتند ” والله من تا کنون از مرگ نترسیدم “.

وی با بیان اینکه هیچ حکومتی حتی در زمان انبیا به اندازه‌ی این نظام اسلامی هوادار نداشته است، تاکید کرد: نظام سلطه در فضای مجاری تمام توان خود را به کارگرفته، همین موضوع منجر به دستور مقام معظم رهبری برای جهاد تبیین شده است.

امام جمعه اصفهان گفت: دشمنان بدانند مردم ایران در چهل‌وسه سال گذشته تمام سختی‌ها را تحمل کردند و هیچگاه سست نشدند که باعث شده نظام سلطه امروز به شکست مفتضحانه خود اعتراف کند.

طباطبایی نژاد یادآور شد: در چهل‌وسه سال گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان زدیم، امید است به عظمت قرآن خداوند متعال از این انقلاب پرشور حفاظت کند.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید