سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: باید ریاضت مرتازان و عارفان را از هم جدا در نظر بگیریم، گاهی انسان از راه‌های ریاضت به جاهایی می‌رسد، اما ریاضت عرفانی و دینی نیست.

وی بیان داشت: روح ما آن‌قدر دارای عظمت و قدرت است که به جایگاه های والا می‌تواند برسد، این‌ها همه نشان دهنده این است که روح ما ماندنی است و تنها جسم از بین می‌رود.

میردامادی با بیان این که، این حقیقتی است که در قرآن هم تصریح شده است، افزود: یکی در خصوص شهدا است، فکر نکنید شهید مرده است بلکه زنده است و یاد او در دل همه مردم است، دشمنان خیال کردند با شهادت شهید سلیمانی می‌توانند او را از بین ببرند بلکه با شهادت او یاد و نام او در دل ملت ایران و مردم دنیا برای همیشه باقی مانده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به حماسه ۹ دی تصریح کرد: ۱۰ سال دشمن برنامه‌ریزی کرده بود، وابسته‌های غرب جنایت‌کار روی این قضیه سرما‌یه‌گذاری کرده بودند و به ظن باطل خودشان فکر می‌کردند فاتحه اتقلاب خوانده خواهد شد، سال ۸۸ به ارزش‌ها توهین کردند و از همه مصیبت‌بار‌تر به امام حسین(ع) اهانت کردند‌.

وی تصریح کرد: خودشان را پیروز این مبارزه می‌دانستند، غافل از این که حزب‌الله زنده است، تنها مملکتی که مقابل جنایت‌کاران دنیا، قهرمانانه ایستاده ایران است که رهبری مقتدر و مردمی انقلابی و پای کار دارد.

میردامادی با اشاره به حرکت مردم اصفهان در سال ۸۸ ادامه داد: درود بر شما اصفهانی‌ها که به جای روز نهم، روز هشتم قیام کردید، اصفهان همیشه در خط مقدم بوده، در جبهه‌ هم همیشه در خط مقدم بوده، اصفهان بود که در تمام عرصه‌های انقلاب پیش‌گام بود، حکومت نظامی از اصفهان شروع شد، اولین شهید راه انقلاب را اصفهان داد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: مطمئن باشید تا زمانی که  ارتباط عمیق بین ولایت و مردم باشد، هیچ جنایت‌کار و ابرقدرتی نمی‌تواند به ایران ضربه بزند، دشمن اول از راه جنگ وارد شد، ۸ سال دنیا پشت سر صدام بود ولی قدرت ارتباط ولایت و مردم را مشاهده کردیم و به همین واسطه ایران امروز بر قله عزت و قدرت نشسته است.

میردامادی با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی گفت: او یک فرد الهی و یک عارف حقیقی، یک عاشق بزرگ  برای خدا،  قهرمان میدان نبرد و کسی بود که در تمام دوران انقلاب خم به ابرویش نیاورد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی تحت عنوان محله محوری و مسجد محوری عنوان داشت: بسیار حرکت مقدس و ارزشمندی است و امیدواریم پیگیری شود، در دورا‌ن‌های قبل خدمت هر رئیسی می‌خواستید برسید امکان نداشت، یکی از برنامه‌های این طرح این است که روسا را به مساجد می‌آورد و مردم می‌توانند راحت‌تر با مسوولان ارتباط بگیرد و باید برنامه‌ریزی شود تمام مسوولان به مساجد بروند و پای حرف مردم بنشینند‌.

وی با تقدیر از رزمایش موفق پیامبر اعظم گفت: امانور افتخار آمیز نیروهای مسلح نشان داد که ما به دستور قرآن عمل کرده‌ایم، آن‌قدر قدرت‌مند شوید که دشمن دیگر جرات تجاوز به شما را در فکر خود جا ندهد و امروز قدرت دفاعی ما بازدارنده است.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید