سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت  ارتحال پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع)، اظهار داشت: علی رغم تلاش دشمن برای برگزار نشدن انتخابات این موضوع با حضور مردم برگزار شد و دولتی تشکیل شد که همه در حال تلاش برای کشور و مردم هستند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مردم ما می‌دانند که به یکباره نمی‌شود مشکلات را برطرف کرد ولی متأسفانه کنایه زدن‌ها به دولت آغاز شده است؛ بسیاری از مخارج در دولت‌های قبل نباید انجام می‌شد ولی صورت گرفت.
آیت الله طباطبایی‌نژاد وی اظهار کرد: تلاش آمریکا و دشمنان اسلام آن است که مسلمانان دائما ضعیف شوند و اگر کوچکترین خیری به مومنان برسد ناراحت می شوند.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی به واسطه مقابله با استکبار با گذشت زمان عزت بیشتری پیدا می‌کند، تصریح کرد: امروز در مباحث اقتصادی با گوشه‌ای از جهان ارتباط برقرار کردیم و با ورود بنزین ایران به لبنان مردم لبنان شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و از ملت ایران تشکر کردند و پول آن را هم به ایران دادند.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به حرکت ناوگان نیروی دریایی، اضافه کرد:  این حرکت بسیار عظیم بود و سابقه نداشت.
وی با اشاره به واکسیناسیون گسترده و تولید واکسن کرونا، گفت: ایران ششمین کشوری است که توان تولید واکسن کرونا دارد و به دستور مقام معظم رهبری اولویت توجه دولت به رفع مساله کرونا معطوف شده است و با خرید و تولید واکسن تلاش برای رفع بیماری کرونا ادامه دارد.
وی با اشاره به انعفال دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمریکایی‌ها تلاش کردند با تحریم دست ایران را برای مقابله با کرونا تنگ کنند اما تولید واکسن داخلی آن‌ها را وادار به انفعال در مقابل کشورمان کرد.
وی اضافه کرد: البته آمریکا برای مردم خود هم کاری نکرده است زیرا علی‌رغم  ‌اینکه جمعیت آمریکا سه برابر ماست ولی همواره تلفاتی بیشتر داشته است.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید