سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تبریک اعیاد ماه شعبان و عید نوروز، گفت: سالی که گذشته بسیار پرفراز و نشیب بود زیرا مردم ما بین دو دم قیچی کرونا و تحریم و گاهی برخی بی‌تدبیری‌ها قرار گرفته بودند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: همچنین سال گذشته از سوی دیگر حوادثی مثل سیل و زلزله را به همراه داشت ولی در عین حال شیرینی‌های بی‌نظیری چون وحدت و همدلی و حمایت همگانی از آسیب دیدگان سیل، زلزله و کرونا در سراسر کشور مشهود بود.

وی افزود: آمریکا سه برابر کشور ما است ولی در عین حال روزانه هزار یا در برخی موارد روزی پنج هزار کشته داشتند در حالی‌که در کشور ما میزان مرگ‌ومیر بین ۶۰ تا ۴۰۰ نفر در روز بود.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: مجموعه دست‌اندرکاران برای رفع مشکلات تلاش دارند و وزیر بهداشت مانند پدری دلسوز همواره مسائل بهداشتی را گوشزد می‌کند، همه تلاش دارند و به عنوان مثال مجموعه بیمارستان‌هایی که توسط سپاه و ارتش اضافه شد در کنترل کرونا مؤثر بود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: امسال شیرینی‌های دیگری چون رزمایش‌های مکرر، پیشرفت‌های تسلیحاتی، ساخت واکسن کرونایی که به اعتقاد برخی بهترین واکسن است از نمونه‌های آن است.

وی ادامه داد: اگر چه اصل تحریم‌ها محکوم است ولی دارای الطاف الهی است و موجب می‌شود ما روی پای خود بایستیم و دوشادوش کشورهای مدعی حرکت روبه پیشرفت داشته باشیم.

طباطبایی‌نژاد گفت: اگر چه ایراد و انتقاد هست ولی نباید انصاف را کنار گذاشت زیرا وقتی در گود خدمت قرار گرفتیم مسلماً با مشکلات بسیاری مواجه می‌شویم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به مشکلات کشورهای دیگر در خصوص مدیریت کرونا، تصریح کرد: در حالی که در کشورهای دیگر کشورها با مسائلی چون آشوب و اعتراض مواجه بودند مردم ما به خوبی عمل کردند و همراهی داشتند.

وی با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات آمریکا، تصریح کرد: اگر چه برای برخی این خروج مفتضحانه، مایه خوشحالی است باید بدانیم ترامپ و بایدن در عمل فرقی ندارند و در عمل مانند دو لنگه کفشی برای صهیونیست‌ها هستند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: همانطور که دشمن اعتراف کرده است تحریم‌ها تاثیری نداشته است و ملت ما نیز با هوشیاری در انتخابات آینده افراد انقلابی را برای تصدی امور انتخاب خواهند کرد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید