سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: یکی از سنت‌های خداوند سنت امتحان است و خداوند همه انسان‌ها را امتحان کرده است که این با امتحانات ما تفاوت دارد و امتحان ما به دلیل سنجیدن حد و وزن تحصیلات است.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: ما انسان‌ها چون نمی‌دانیم امتحان می‌کنیم اما خداوند متعال اولا با امتحان‌ها می‌خواهد ما را بسازد تا رشد کنیم و ثانیا امتحان خدا یک نوع فتنه است که فتنه در لغت به معنای شعله داغ اتش و کوره‌ای است که طلا را ذوب می‌کند تا ناخالصی‌های طلا را بگیرد و طلای خالص به دست بیارد.

وی بیان داشت: فتنه در لغت عرب به معنای شدت داغی است و خدا انسان را در داغی و سختی می‌اندازد که ببیند خالصی او چقدر است و همه مردم در فتنه افتادند؛ کسانی که خیال می‌کردند طلا هستند ذوب شدند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد مطرح نمودند : خیلی‌ها در قبال دنیا هستند و دین لغزنده است برایشان تا عیش‌شان در دین می‌گردد از آن پشتیبانی می‌کنند و اگر اتفاقی افتاد دیگر دین را قبول ندارد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید