سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

این امام بزرگوار نماد مبارزه با ظلم و دفاع از حق طلبی و کمک به محرومان, فقرا و یتیمان بود.
وی در خصوص سند 2030 گفت : هفته گذشته عده ایی به من نسبت دروغ دادند من می خواهم به آنها بگویم حالا که شورای انقلاب فرهنگی سند را منحل کرد من دروغگویم یا شما؟

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص بیانات مقام معظم رهبری با قشرهای مختلف افزود: رهبر معظم در حرم امام خمینی فرمودند دهه 60 دهه حساسی بود و این دهه دهه پیروزی های بزرگ بود و 17 هزار نفر انسان ارزشمند فدا شدند این دهه دهه جنگ تحمیلی است و البته این دهه زمانی بود که ملت ایران محکم ایستادگی کردند و کسانی که این دهه را بررسی می کنند مراقب باشند جای شهید و جلاد عوض نشود.
وی تصریح کرد: اسراییل گفته است با هواپیمای رادار دار می توانیم به ایران نفوذ کنیم و ما نفس کشیدن خلبان های آنان را حس می کنیم و خیال باطل دارند که می توانند نفوذ کنند.
امام جمعه موقت اصفهان گفت :یکی از مفتی های وهابی فتوا داده که روزه قطری هاتا زمانی که عربستان از آنها راضی نباشد قبول نیست این رژیم کافر خائن تروریست تربیت می کند بیایید نماز جمعه را ببینید ما نمیترسیم تا نابودی کامل شما از پا نخواهیم نشست.
میردامادی خاطرنشان کرد : 1400سال پیش تمام درس های پیروزی را قرآن به ما آموخته است پیامبر فرمودند تمسک به قرآن داشته باشید ما همه چیز برای شما می گوییم عقلتان را به کار بگیرید دوست دارند دشمنان که شما همیشه در رنج باشید این ها آیات قران است هر روز تهدید ها و رنج ها تحریم ها شما دوست دارید با آنها دوست شوید ولی آنها دوست ندارند در کنارشما می نشیند می گویند دوستتان داریم پشت سرتان نقشه می کشند.
اگر شما خوبی درتان باشد آنها عصبانی می شوند چرا موشک دارید چرا سپاه دارید چرا نیروی انتظامی دارید چرا نمی گذارید تروریست ها فعالیت کنند خانه ایی که الان از تروریست ها گرفتند این قدر سلاح داشته که هنوز قابل شمارش نیست .
امام جمعه موقت اصفهان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شهردار اصفهان گفت : کارهایی که شهردار اصفهان دارد انجام میدهد بسیار عالی است عزیزان که شورای شهر شدید مردم رای به رهبری ونظام دادند مراقب باشید حزب بازی ها باعث کنار گذاشتن خوبان نشود نباید خوبانی که در جناح شما نیستند را کنار بگذارید و افرادی که تجربه ندارد در راس امور قرار دهید.
وی گفت : در ایام ماه رمضان  روزه خواری های  علنی دیده می شود  کسانی که علنی روزه خواری می کنند مفسد فی الارض اند و باید مقابله کرد.

میردامادی بیان داشت : رهبری گقتند آتش به اختیار و امام جمعه اصفهان گفتند ما خودمان وارد می شویم کانال فاسد گفتند که تیزاب بپاشید به صورت دختران من می گویم به آنها غلط کردید آنچه که رهبری گفتند مخاطبشان این بود بسیجی ها دانشگاهی ها در موارد فرهنگی تشخیص دادید غلط است خودتان وارد عمل شوید چرا دشمن خائن این طور می گوید .
امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید