سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

بعد از  انتخابات با پذیرش نتیجه و بکارگیری عقلانیت دوباره رفاقتها شکل بگیرد و  اتحاد بوجود آید.

وی از نحوه تبلیغات نامزدها هم اظهار نارضایتی کرد و افزود:نامزدان ریاست جمهوری در شان جمهوری اسلامی تبلیغ نکردند.
خطیب جمعه اصفهان به سالگرد آغاز محاصره اقتصادی ایران توسط امریکا،بعد از تسخیر لانه جاسوسی در سال 59 هم اشاره کرد وافزود:امام ره در همان سال فرمودند:محاصره اقتصادی هدیه ای است که ما را به  خودباوری ،رشد و تکامل رساند.
وی به در پیش بودن روز اهدا عضو هم اشاره کرد و افزود:فرهنگ اهدا عضو فرهنگی والاست که باعث احیا انسان می شود ونباید از این فرهنگ غفلت کرد.
آیت الله طباطبایی از سوم خرداد و حماسه مقاومت مردم دزفول و آزادی خرمشهر هم یاد کرد و گفت:لطف خدا،با ایستادگی ،مقاومت و شهادت همراه شد وخرمشهر پس از 19 ماه ازاد شد.

وی در ادامه اذعان کرد: شیطان دور فرزند آدم دور می‌زند و وقتی خسته می‌شود، از طریق مال او را فریب می‌دهد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: از تعداد فرزند زیاد نترسید، از خودتان بترسید و فرصت جوانی و فرزندآوری را از دست ندهید تا در زمان پیری حامی و پشتیبان داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در ادامه ابراز کرد: خداوند در نعمت‌ها هم افراد را امتحان می‌کند و صرفاً در سختی امتحان نمی‌کند؛ خدا نیاز به شکر ما ندارد و ما به آن نیاز داریم.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: تقوی یعنی در کار خوب پیدا باشیم و در کار بد پیدا نباشیم.

وی یادآور شد: اولین مناسبت هفته آینده ، روز اهدای عضو در 31 اردیبهشت است و باید روی فرهنگ اهدای عضو کار شود تا زندگی ببخشیم.

امام‌جمعه اصفهان تسخیر لانه جاسوسی را از دید امام خمینی هدیه خدا به ملت دانست و گفت: این واقعه سبب شد تا به خودباوری برسیم و با تحریم امریکا بر پای خود بایستیم.

طباطبایی نژاد ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی مردم با همین اعتقاد، مقابل کفر ایستادند تا جامعه ما آبدیده شد،

اگر این تحریم‌ها نبود ما این‌قدر در صنعت و خصوصاً صنعت دفاعی قوی نمی‌شدیم.

وی با اشاره به اینکه نباید از تحریم‌ها ترسید بلکه باید از ذلت بترسیم، خاطر نشان کرد: خداوند مؤمن را در همه‌جا آزاد گذاشته است مگر در ذلت پذیری.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به آزادی خرمشهر بعد از 19 ماه اشغال تأکید کرد: صدام تجهیزات زیادی در شهر مستقر کرده بود اما با این وجود تعداد اسرای عراقی در فتح خرمشهر بی‌نظیر بود که مصداق لطف خدا به کمک مقاومت بود.

وی اضافه کرد: چهارم خرداد روز ایستادگی دزفول است که نقشه عراقی‌ها را به هم ریخت، مردم دزفول حتی نماز جمعه خود را قطع نکردند و 2 هزار و 600 شهید دادند.

طباطبایی نژاد در رابطه با مسأله انتخابات اذعان کرد: تبلیغات رضایت‌بخش نبود و بعضاً در شأن جمهوری اسلامی نبودو  همه این‌ها با حضور گسترده جبران می‌شود اما در پیشگاه خدا مسؤول هستند و هر کدام رأی آوردند  بایدتلاش کنندتا برادریشان حفظ شود.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید