سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به تصویب تمدید 10 ساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران اظهار داشت: دشمن با تمدید مجدد تحریم‌ها علیه ایران عجز و ناتوانی خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال بردگی ما و ذلت اسلام است، تصریح کرد: دشمن باید بداند که ما هرگز و تحت هیچ شرایطی تسلیم زورگویی‌ها و قلدری‌های آنها و ایادی‌اش نخواهیم شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به نفوذ آمریکا از طریق برجام گفت: دشمن به دنبال بازگشت ملت ایران به گذشته بود اما در این میان هوشیاری و بصیرت رهبر معظم انقلاب مانع تحقق اهداف دشمنان شد.

میردامادی خاطرنشان کرد: ایران تا به ثمر رسیدن این انقلاب شاهد جانفشانی شهدا و رزمندگان خود بوده است، ما در این مسیر خسارات بسیاری را متحمل شده‌ایم بنابراین به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد دشمنان اهداف خود مبنی بر بازگشت ایران به دوران از قبل از انقلاب را دست یافته ببینند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان به نیمه تمام ماندن طرح‌های عمرانی کشور اشاره کرد و گفت: این شرایط سبب ایجاد نارضایتی در میان مردم شده است، طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام مانده، بی‌عدالتی وجود دارد و اجاره بهای مسکن بالاست.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: علاوه بر این نارسایی‌ها، پرداخت حقوق‌های نجومی چند ده میلیونی ‌که متأسفانه برخی آن را قانونی می‌دانند، سبب دلسردی مردم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت جمعی از زائران اربعین حسینی در حله عراق گفت: تروریست‌ها با این اقدام جنایت‌کارانه خود بزدلی‌شان را بار دیگر ثابت کردند.

میردامادی با اشاره به حادثه برخورد قطار مسافربری در سمنان و کشته‌شدن جمعی از هموطنان تصریح کرد: این حادثه اسباب ناراحتی ملت شریف ایران را به دنبال داشت و حاصل بی‌تعهدی برخی کارکنان و مسئولان بود.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید