سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

اگر جوانان همان طور که در آموزششان همت می‌شود، در ایمان و معنویتشان نیز همت شود و اگر دانشگاه‌های کشور علم را با معنویت توام کنند، دریچه‌های حکمت الهی به روی همه ما باز خواهد شد و آن خواهیم شد که کسی در دنیا تصورش را نیز نمی‌کند.

وی افزود: تمام اختراعات بشر قبل از ظهور امام زمان (عج) یک حرف است فقط الف است و بقیه حروف پس از ظهور کشف خواهد شد، چرا که پس از آن معنویت و تشویق و دانش توام است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: روز شنبه، اول آبان و سی محرم سالروز شهادت آیت الله مصطفی خمینی، در نجف اشرف و در سال 1356 است. شهادت ایشان برای همه ما تأثرآور بود. او یادگار بزرگ امام (ره) در علم و شجاعت و تقوا و دنباله رو امام (ره) بود.

حجت الاسلام میردامادی اضافه کرد: پس از شهادت آیت الله مصطفی خمینی بود که مجدداً آتش زیر خاکستر اتقلاب مردم احیا شد.

وی به روز دوشنبه روز تأسیس سازمان ملل متحد اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان ملل آبرویی در بین مردم ندارد و هیچ کس امیدی به اینها ندارد. اگر در ایران اسلامی یک جنایتکار یک جنایت انجام دهد و طبق قانون اساسی اعدام شود، فریادشان بلند می‌شود که در ایران حقوق بشر رعایت نمی‌شود.

حجت الاسلام میردامادی، سازمان ملل را یک سازمان مرده و خفته دانست و اظهار کرد: این سازمان خبر ندارد که آل سعود قریب به دو سال در حال بمب ریختن روی سر مردم است. این‌ها کافر هستند به دلیل اینکه هیچ چیزی را قبول ندارند. حدود 10 هزار نفر و هزار کودک را به خاک و خون درآوردند و نه به عزا رحم کردند و نه به عروسی.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمود “سازمان ملل مجری مقاصد ابرقدرت‌هاست.” ما باید به خودمان متکی باشیم، در صورتی که قدرت نداشته باشیم و دیگران به ما حمله کنند، سازمان‌های دست نشانده آمریکا در دنیا از ما حمایت نخواهند کرد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: آنقدر باید قدرت پیدا کنیم که دشمنان از تجاوز به کشورمان هراس داشته باشند و در صورت تجاوز به شب نکشیده آن‌ها را نابود کنیم.

وی با اشاره به سال  روز شهادت امام سجاد (ع)، خاطر نشان کرد: امام سجاد (ع) در بدترین شرایط اختناق نیز یک لحظه از انجام وظیفه باز نایستاد و نه از یزید ترسید و نه از وزرای یزید. خطبه‌های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) از نظر سیاسی بنی امیه را نابود کرد و اینها دیگر نتوانستند قدعلم کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به آیات قرآن کریم پیرامون رفتار با دشمنان اضافه کرد: دشمنان جز بردگی و بندگی، هیچ چیز دیگری از ما طلب نمی‌کنند و دشمنان می‌خواهند مانند آل سعود غلام حلقه به دوش آن‌ها باشیم.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان در این سه چهار ماهه آینده اقداماتی انجام ندهند که آرامش بهم بخورد. گوش آدم باید برای انتقاد باز باشد همانطور که پیامبر اکرم (ص) هر روز صبح پای منبر می نشست و می‌فرمود خدا رحمت کند کسی را که عیب من را به من بگوید.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید