سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی ظهر امروز در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یعنی صیانت از ارتش‌های نابی که در طول جنگ توانستند ارزش‌هایی مانند برادری، ایثار، شهادت‌طلبی و وطن‌دوستی با توسل به این سرمایه‌های عظیم ملت ایران در یک حماسه خلق و به وجود آورند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یعنی هر ایرانی با هر گرایشی از هر قوم یا قبیله‌ای خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان در این دوران را به یاد خود بیاورد.

امیر ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هفته دفاع مقدس احترام به رزمندگان و جانبازان است چراکه شاید در طول سال همه مخصوصاً ما مسوؤلان این افراد را فراموش کنیم.

این مسؤول تأکید کرد: وقتی آمریکایی‌ها یک جنگی را انجام می‌دهند، سربازان آمریکایی بعداز آن جنگ دچار بیماری روحی و روانی می‌شوند اما رزمندگان ایرانی در جنگ تحمیلی 6 ماه در منطقه می‌ماندند و شرایط سختی را تحمل می‌کردند که جنبه‌های معنوی این دفاع را نشان می‌دهد.

جهادی ارسی بابیان اینکه به دفاع مقدس جفا شد، اضافه کرد: هنوز یک کارگردان نتوانسته فیلمی در شأن دوران دفاع مقدس بسازد و اگر هم فیلمی در این زمینه ساخته‌اند کامل نیست چراکه شرایط خیلی سخت‌تر از این مواردی است که آن‌ها به تصویر می‌کشند.

وی عنوان کرد: مقداری به ارتشی‌ها جفا شده است و ما ارتشی‌ها از آن دلگیر هستیم چراکه ما ارتشیان در دوران دفاع مقدس زحمت‌های بسیاری را کشیدیم و شهادت‌طلبی از آن دسته ویژگی‌های ارتشی‌ها در آن دوران بود که می‌توان به آن اشاره کرد.

امیر ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جنگ خوب نیست و آوارگی به دنبال دارد در جنگ تحمیلی ضربات زیادی مانند ضربه‌های اقتصادی به زیرساخت‌ها خوردیم‌ و اثرات منفی داشت اما اثرات مثبت آن بسیار بیشتر از منفی‌ها بود و موجب شد تا انقلاب اسلامی در برابر دشمن رشد کند.

وی بابیان اینکه سال اول جنگ تحمیلی سال ارتش است، ادامه داد: اثبات ارتش به انقلاب اسلامی در جنگ هشت سال دفاع مقدس مشخص شد چراکه خیلی از افراد می‌گفتند باید ارتش منحل شود اما همین توپخانه ارتش بسیاری از بعثی‌ها را اسیر کرد.

جهادی ارسی بابیان اینکه ارتش در سال اول جنگ به ملت کمک کرد تا خود را در جنگ پیدا کنند، تأکید کرد: از همین‌جا به اوباما می‌گویم که اوباما اگر توپ خرابی دارد به ما بدهد تا آن را درست کنیم.

این مسؤول ابراز کرد: عزت، سربلندی و افتخار ملت‌های منطقه شدیم و در حال حاضر افتخار کشورهای منطقه و جهان هستیم.

امیر ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران از مردمی‌ترین نهادها به‌حساب می‌آید و فرماندهان آن نیز همانند آحاد مردم هستند.

وی اضافه کرد: امروز راهبرد دشمن کمرنگ کردن نقش ولایت در این ملت و جلوگیری از پیشرفت‌های علمی در ایران است اما همه ما با استعانت از خدا پشت ولایت‌فقیه باید بایستیم و نباید گول تبلیغات رسانه‌ای را بخوریم.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید