سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به رخداد 14 خرداد اظهارکرد: رخداد 14 خرداد اتفاقی بزرگ و اندوهگین برای ملت ایران بود زیرا که شخصیت بزرگی مانند امام را از دست داد.
وی افزود: محبوبیت امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیت دینی و اسلامی مورد احترام بود و ایشان مبانی اسلامی را در دنیا زنده کرد و از ای جهت جایگاه ویژه ای دارد.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: امروز این شخصیت بزرگ و انقلاب ایشان همواره الگویی برای ملت های مستضعف و مسلمان جهان است و ایشان یک شخصیت جهانی است.
وی بیان اسلام ناب و معرفی آن به جهان را از دستاوردهای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: امریکا نیز اسلامی را به مردم معرفی می کند که این اسلام منزلت و جایگاه خوبی ندارد و در قالب آن ظلم می شود.
وی با اشاره به فعالیت مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در دور جدید گفت: انتخابات هیئت رئیسه این دو مجلس به خوبی پیش رفت و نتایج خوبی برای کشور دارد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید