سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حجت الاسلام محمدتقی رهبر، در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه اصفهان اظهارکرد: سیاست های اقتصادی که رهبر انقلاب تدوین و مورد تاکید قرار داده اند برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم کشور موثر اثر گذار و راهبردی جدی در حوزه اقتصادی است.
وی افزود: کارشناسان مسائل اقتصادی با همکاری مسئولان می توانند سیاست های اقتصادی را اجرایی کنند که یکی از این سیاست ها سیاست اقتصاد  مقاومتی است که در وضعیت اقتصادی کشور بسیار موثر است.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دولت فعالیت های خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی پیش گرفته است که حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی دولت توسط مجلس، مردم و سرمایه گذاران ضروری است.
وی با اشاره به تعطیلی بعضی از واحدهای تولیدی، تصریح کرد: اسیب شناسی در این حوزه با حضور کارشناسان اقتصادی نیاز است و باید موانع پیش رو را حذف کرد.
حجت الاسلام رهبر با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم گفت: مجلس دهم مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید