سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان، اظهار کرد: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است که پناه همه مردم است و نه تنها ارتش بلکه همه نیروهای مسلح باید پناه مردم باشند و این نمی شود که نیروهای مسلح یک روز از یک عده مردم و روز دیگر از عده دیگری از مردم دفاع کند. با این کار چیزی از آن ها نمی ماند که ارتش در این زمینه انصافا خوب عملکرده است.

وی با اشاره به روز دوم اردیبهشت روز تاسیس سپاه پاسداران افزود: نیروهای مسلح باید اصلاح امور، رشد سیاسی و دینی و رشد سلاح جنگی را در پیش بگیرند. باید این قدر سلاح جنگی داشته باشیم که کسی جرات نکند ایران اسلامی را تهدید کند. اگر تهدید هم نمی شویم طبق آیات قرآن باید خود را تجهیز کنیم.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: امروز از هرکجای دنیا تهدید می شویم باید سلاح هایمان توانایی رسیدن به آنجا را داشته باشد  چراکه دشمنان  اگر قدرت نظامی ما کم باشد از پای نخواهند نشست. اگر اسرائیل یک لحظه تصور کند ما نمی توانیم نابودش کنیم قطعا حمله می کند.

آیت الله طباطبایی نژاد به ولادت حضرت علی (ع) و امام جواد(ع) اشاره کرد و گفت: باید در زندگی پیرو راه اهل بیت باشیم. باید راه امامان بزرگوار را در پیش بگیریم و خوشحالم که امروز می شنویم که یک میلیون نفر در کل کشور برای اعتکاف ثبت نام کرده اند.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید