سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حجت‌الاسلام سیدمصطفی میردامادی در خطبه‌های  نماز عبادی، سیاسی جمعه، عنوان کرد: انتخابات پیش رو سرنوشت‌ساز است و راه تشخیص اصلح تنها کمک خداوند در لوای داشتن تقوا است،لذا همه باید بدانیم استقامت، اقتصاد مقاومتی، دل نبستن به دشمنان اسلام و انقلاب و توکل کردن فقط بر خداوند رموز پیروزی نظام است.
وی با بیان اینکه خرید و فروش و معامله با غربی‌ها و غیرمسلمان در بسیاری از موارد بلااشکال است، اذعان داشت: لازم است مراقب نفوذ آنها باشیم و از داشتن تفکر اینکه همه امور در دست آنها است بپرهیزیم.
امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر این که نباید دشمن را هرگز به عنوان دوست انتخاب کرد حتی اگر به ما لبخند بزند و دست یاری به ما دهد، بغض و کینه دشمنان علیه اسلام و مسلمین همواره در دل آنها نهفته است تصریح کرد: دوست نشدن با دشمنان اسلام اخطاری است که 14 قرن پیش اسلام به ما داده است، دشمن برای نزدیک شدن با ما هم‌صدا می‌شود ولی در خلوت شدیدترین بغض و کینه را دارد.
وی با ابراز تاسف از این که برخی از داخلی‌ها ناآگاهانه به نظام ضربه می‌زنند، بیان کرد: جمعه آتی زمان حساسی است و ملت ایران امتحان عظیمی پیش روی خود دارد، حضور در این امتحان یک واجب است.
میردامادی با تأکیدی دوباره بر اینکه مؤمنین تنها از قدرت لایزال الهی هراس دارند و از قدرت‌های پوشالی مستکبران واهمه‌ای نداشته گفت: آینده متعلق به متقین است و متقین از هیچ قدرت سست بشری هراسی نخواهند داشت.
وی اضافه کرد: امروز داعش روی همه جنایتکاران را سفید کرده است و در غفلت محض از یاد خدا است و بویی از اسلام نبرده است، ریشه تمام تعدی‌ها، جنایت‌ها و ظلم‌ها غفلت از خداوند است.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ریشه ایجاد همه تفرقه‌ها و فتنه‌ها از سوی عده‌ای در کشور فراموشی خداوند است، خاطرنشان کرد: این روزها، روزهای عزیز و حساسی است چرا که ملت ایران امتحان عظیمی پیش‌ روی خود دارد، دشمن قصد دارد انتخابات را به دشمنی بکشاند و ملت ایران با حضور پرشور خود باید مانع از قصد دشمن شود.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید