سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت الله حاج سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز _هفدهم فروردین_در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) به. نوعی الهام بر ایشان بود، الهام به غیر از معصومین نصیب انسان‌های متقی می‌شود، تحلیل امام در خصوص روز قدس الهی بود، بر اساس قرآن انسان متقی شامل نور خواهد شد، امام خمینی (ره) فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و امروز این موضوع کاملاً مشخص است زیرا در صورتی که آمریکا از این رژیم غاصب حمایت نمی‌کرد، هرگز توان ایستادگی در مقابل مقاومت را نداشت.

وی افزود: بر اساس قرآن نباید در مقابل دشمن سستی نشان داد، زیرا شما دارای امید به خداوند هستید، زیرا خداوند زمینه پیروزی را برای شما آماده کرده است، حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت، موجب شده است توان مقاومت افزایش یابد، مقاومت امروز ملت فلسطین برای دنیا باور کردنی نبود زیرا رژیم غاصب به ذلیل‌ترین شرایط خود رسیده است.

آیت الله حاج سید یوسف طباطبایی نژاد تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق گیر کرده است، این رژیم امروز پیرو فرعون شده است، به جای اینکه پیرو حضرت موسی باشد زیرا رژیم صهیونیستی فرعون کودکان را می‌کشد، در طول تاریخ هیچکس مثل نتانیاهو آبروی یهود و مسیحیان را برده است، البته از نظر ما اسرائیل و آمریکای امروز از پیروان واقعی حضرت موسی و عیسی نیستند و کافر مطلق هستند و امروز باید یهودیان و مسیحیان واقعی جنایتکاران رژیم صهیونیستی که لکه ننگ شدند را از خود پاک کنند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند حجاب واجب قطعی اسلام است، در ادامه فرمودند امروز دشمنان اسلام سعی دارند از راه ترویج بی حجابی به کردم نفوذ پیدا کند، همان‌طوری که در طول تاریخ شاهدیم دشمنان اسلام از راه ترویج بی بندباری به مسلمانان ضربه زدند.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: بر ما واجب است طرفداری از مظلوم مسلمان که مورد ظلم قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم با تدبیر الهی در این مسیر مقاومت، رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنیم.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: امیدوارم خداوند توفیق کسب تقوا را به ما عنایت کند، به ویژه در ماه رمضان که بهار تقوا است، زیرا اگر انسان در این ماه موفق به تقوا نشد، وضعیت سخت خواهد شد.

آیت الله حاج سید یوسف طباطبایی نژاد تصریح کرد: یکی از مهمترین کارهای ارزشمند مؤمنین گذشت است، حضرت علی (ع) می‌فرمایند اگر به دشمن خود قدرت پیدا کردید، شکر خدا را به صورت عفو و بخشش به جا بیاورید. بنابراین ضرورت دارد باید تمام دلخوری‌ها را از دیگران ببخشیم، امام صادق (ع) می‌فرمایند سعی کنید به هم رحم کنید، همان‌طوری که خداوند توصیه برادری و رفاقت کرده است، خداوند در قرآن می‌فرماید مؤمنان باید با دشمن خدا شدیداً مخالفت کنند و با دوستان خدا دوستی کنند.

وی ادامه داد: شما عزیزان که امروز در راستای اشدا علی الکفار در راهپیمایی روز قدس شرکت کردید، تقاضامندم اگر از کسی دلخوری دارید از موضوع بگذرید و با هم‌دوستی کنید.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید