سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به مناسب‌های پیش رو اظهار داشت: هفته بسیج، روز نیروی دریایی و ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را در پیش داریم که پرستاران در دوران کرونا جهادی فعالیت و شهدایی را تقدیم انقلاب کردند.

وی ادامه داد: از بسیجیان تقدیر و تشکر دارم و به تعبیر امام (ره) بسیج لشکر مخلص خداست که لشکر به بعد کمی بسیج اشاره دارد و یک بسیجی خود یک لشکر است اما از نظر کیفی از مخلصین است، بنابراین بسیج مرز نمی‌شناسد و مرز قومی، جنسیت و سن و سال ندارد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در بسیج سن مطرح نیست و از دوران آموزشی ابتدایی تا فراتر از آن و همه ارگان‌ها وجود دارد و هر فرد بسیجی که نوع تفکر انقلابی دارد که نشأت گرفته از بعثت علوی و عاشورای حسینی است و در مقابل تجاوزها و فتنه‌ها و آشوبگران زمانه می‌ایستد بسیجی است.

وی خدامحوری، ولایتمداری، حق‌گویی، حضور مستمر، عقل گرایی و شناخت همه جانبه دشمن را از مؤلفه‌های بسیجیان عنوان کرد و گفت: تعبد الهی نسبت به مسائل دینی باعث شده تا همه جا در مقابل دشمن پیروز باشد.

حجت‌الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: بسیجی سیاسی است اما سیاست‌زده نیست و طرفدار علم است اما غرب‌زده نیست و آبادگر دنیای مردم است و امیدواریم این روحیه را نگه داریم.

وی ادامه داد: ملت در تشییع جنازه شهدای مظلوم بسیجی که به دست اغتشاشگران ظالم و ستمگر داعشی که هیچ بویی از انسانیت نبردند، سیلی محکمی را به اغتشاشگران و سردمداران استکبار زد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: دیدار رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان حکایت از خرسندی دل ایشان از مردم اصفهان و شهر ایمان، هنر، جهاد و استقامت در مقابل دسیسه‌های دشمن دارد. یکی از وظایف ما این است که در مسیر منویات رهبری حرکت کنیم که این مردم حضور دارند و علمای برجسته این خطه اصفهان مانند شهید مدرس است.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هرگاه صدای قدرتمندی ایران بلند بوده تلاش دشمن برای خنجر زدن بیشتر شده است، گفت: باید امیدوار باشیم که این بساط برچیده می‌شود و همیشه حق و باطل روبرو هم قرار داشتند و هرجا که درجا نزدیم و استقامت داشتیم پیروز میدان بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: شهید هاشمی‌نژاد می‌گفت حضور مردم باعث تداوم انقلاب می‌شود و تلاش بیهوده آژانس هسته‌ای برای تنفس مصنوعی به شرارت و اغتشاش‌گران است، اما نظام مقدس جمهوری راه خود را پیدا و ادامه می‌دهد و یک قدم جلوتر از صدور قطعنامه‌های دشمن است.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید