سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت‌الله طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: هفته گذشته شهادت شهید حججی را داشتیم و پس از آن موجی از احساسات مردمی بود که در نقاط مختلف کشور ایجاد شد.

وی با اشاره به گرامیداشت شهید حججی در نجف‌آباد افزود: جمعیتی که در این برنامه حضور پیدا کرد و علاقه مردم به این شهید نشان از خلوص نیت او دارد؛ مردم با حضورشان تنفر خود را از داعشان و حامیانشان اعلام کردند.

امام‌جمعه اصفهان تصریح کرد: سیاست مداران کار کشته آمریکا توصیه می‌کنند که داعش نباید از بین برود چراکه در غیر این صورت جلو نفوذ ایران را نمی‌توان گرفت؛ این در حالی است که برچسب طرفداری از تروریست را این‌ها به ما می‌زنند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه عنوان کرد: نجف‌آباد در هفته‌ای که گذشت شاهد برنامه ارزشمند دیگری هم بود و آن گرامیداشت آیت‌الله امینی بود که با حضور مسؤولان از این شخصیت فرهیخته قدردانی شد.

وی اظهار داشت: در هفته پیش رو سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه را داریم که یادآور اشتباه تاریخی مصدق در اعتماد به آمریکا است و باعث شد تا ۲۵ سال آمریکایی‌ها به واسطه سلطه‌ای که پیدا کردند و پیروی شاه در این کشور جنایت کنند.

نماینده ولی فقه در استان اصفهان با اشاره به سخنرانی پیش از خطبه‌ها توسط شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از کسانی که به جز تلاش و کار به هیچ چیز فکر نمی‌کرد و در زمان فعالیتش جناحی عمل نمی‌کرد شهردار اصفهان است که از تلاش‌های وی قدردانی می‌کنم.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید