سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

شب 21 بهمن 1357 رادیو بی‌بی‌سی اعلام کرد جمعیت کثیری جلوی امام(ره) را سد کرده‌اند و با این کار از ایشان حفاظت می‌کنند و همان رادیو اعلام‌کرد این تظاهرات و تجمعات تا 48 ساعت دیگر ادامه خواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح‌کرد: دنیای استکبار به این نتیجه رسید که این انقلاب در ایران محدود نیست و همان‌طور که امام‌خمینی (ره) فرمودند، ما این انقلاب را بنا کردیم تا پرچمش را به دست رهبر واقعی‌اش امام زمان(عج) بدهیم، از این رو شیطان بزرگ بداند این یک چراغ ‌الهی است که روشن شده و تا نابودی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: آن زمان که آمریکا با سران با تفکر و با سیاست اداره می‌شد و مستشاران آنها در کشورهای مختلف فعالیت می‌کردند، هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند اکنون که حرکت‌های قهرمانانه ایران را تماشا می‌کنند به اندازه‌ای بزدل شدند که کودک 5 ساله را جلوی چشمان مادرش دست‌بند می‌زنند، از این رو ما به آنها می‌گوییم الان نیز هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

میردامادی بیان کرد: مسئولان ما باید فکر دوستی با آمریکا را از سر بیرون کنند و بدانند که آمریکا دشمن همیشگی ما است. اکنون که پیروزی انقلاب اسلامی در سی و هشتمین بهار خود به سر می‌برد باید فساد که همچنان در برخی از ادارات وجود دارد، از بین ‌برود و انقلاب سومی را در این زمینه ایجاد کرد چراکه این فساد ریشه در کفر دارد.

امام جمعه موقت اصفهان به نوزدهم بهمن و سالروز بیعت همافران ارتش با انقلاب و امام(ره) اشاره کرد و گفت: این حرکت از برکات انقلاب بود و ارتشی‌ها در دوران انقلاب به جای گلوله در تفنگ‌های خود گل گذاشتند.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید