سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

ایثارگران کسانی هستند که خودشان را به سختی می اندازند تا دیگران به آرامش برسند که این نوعی ایثار است ،  در حادثه پلاسکو آتش‌نشانان ایثارگرانی هستند که سعی کردند تا نفرات را به بیرون آورند .

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: متاسفانه گرما و حرارت باعث شد این ساختمان خراب شود و از طرفی وجود اجناس در این ساختمان قدیمی کار را برای آتش نشانان بسیار سخت کرده  و انشالله خدا همه آتش نشانانی را که جان خود را از دست دادند برای کمک به این حادثه دیدگان، شهید حساب می‌کند .
وی گفت: برداشتن آوارها بسیار مشکل است و امیدواریم خداوند به خانواده‌های این آتش‌نشانان اجر جزیل عنایت فرماید.امام جمعه اصفهان بیان کرد: اول بهمن ماه سالگرد اعدام حسنعلی منصور در سال ۴۳ است و این فرد به امام توهین کرد و عده‌ای تصمیم گرفتند تا این انسان را به درک واصل کنند که شهید بخارایی این کار را انحام داد.

امام جمعه شهر اصفهان عنوان کرد: ۵ بهمن بختیار دستور داد که فرودگاه را ببندند و با تحصنی که روحانیان در دانشگاه تهران انجام دادند، مجبور شد تا فرودگاه را آزاد بگذارد و در روز ۱۲ بهمن امام به میهن بازگشت.

وی گفت: در ایام دهه فجر همه ما باید جشن دهه فجر را با قدری آرامش به دلیل شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار کنیم اما جشن‌های ما با آمیزه‌های دینی مغایرت ندارند و با دهه فاطمیه منافاتی ندارد و باید رشادت‌ها برای مردم در جلسات گفته شود هر چند برخی اوقات ما شاید گله‌ای از حکومت داشته باشیم اما نباید افراط و تفریط کنیم که این کار، کار جاهل است و این سخن امام علی(ع) است.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: همه دولت‌ها با پول ملت کار کردند و خرج کردند اما هیچ‌کدام قصد بد  نداشتند و همه دست اندرکاران در دولت‌ می‌خواهند تا مردم از دست آن‌ها راضی باشند و همه باید برای جوانانمان خصوصیات انقلاب را بیان کنیم و بگویید که شاید ۳۰۰ روستا با برق بودند اما حال شاید ۳۰۰ روستا برق نداشته باشند.

وی اضافه کرد: مناسبت حماسه مردم آمل در هفته جاری را داریم که در سال ۶۰ جمعی از منافقین با جمعی از کمونیست‌ها در جنگل آمل رفتند و تمرینات خود را انجام دادند اما بعد از مدتی در هفتم یا ششم بهمن بعضی از مکان‌ها را مانند کلانتری‌ها گرفتند که مردم متوجه شدند و رفتند بسیاری از آن‌ها را کشتند و به کوهستان‌ها فراری دادند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به روز گمرک اظهار کرد: متاسفانه الان در گمرک ها سختی‌هایی می کنند و قاجاق ها مقداری تقصیر خودمان هست.

وی بیان ‌کرد: گمرکی‌ها بدانند که به نفع کشور کار نمی کنید و به ضرر کار می کنید و این همه سختگیری نداشته باشید.

طباطبایی نژاد در پایان ابراز کرد: در گمرک به هم سوظن نداشته باشیم و سختی‌ها را کم کنیم تا مشکلات از جمله قاچاق کمتر شوند.
امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید