سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ
مستکبرین خاطره لانه جاسوسی ایران را در اوایل انقلاب دارند و همانطور که دانشجویان اوایل انقلاب و پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی اجازه نفوذ دشمن را در خاک ایران ندادند امروز هم دانشجویان اجازه تاسیس لانه جاسوسی دوم را نخواهند داد.
آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ادامه داد: خوشبختانه بلافاصله پس از عنوان این درخواست با انتشار بیانه‌ای 25 بندی ماهیت واقعی خود را نشان دادند؛ بیانیه‌ای که سراسر توهین به ایران و اسلام و مردم ایران بود. اگر اتحادیه اروپا فکر می‌کند می‌تواند با تاسیس مجدد دفتر خود در تهران دوباره سایه دخالت و جاسوسی را بر ایران می‌اندازد بداند مردم ایران این اقدام را برنمی‌تابند.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: در بیانیه 25 بندی اتحادیه اروپا که در تمام بندهای آن تحقیر ایران قابل فهم است آمده است که انتخابات آزاد در ایران وجود ندارد. حقوق مردم در ایران رعایت نمی‌شود و اتحادیه اروپا به همین دلیل قصد تاسیس دفتر در تهران را دارد. همچنین گفته‌اند فعالیت موشکی ایران باید محدود شود. ایران نباید از برادرانش در حذب الله حمایت کند. نباید با افراد دو تابعیتی مقابله کند.
مهدوی گفت: آنها خواستار آزادی زندانیان سیاسی البته از دید خودشان هستند. زندانیانی که در واقع جاسوسان و دست نشانده های آنها در ایران بودند. در این بیانیه از قاچاقچی ها حمایت کرده اند و از اعدام آنها انتقاد کرده اند. آنها آزادی حقوق بشر از دید خودشان را در ایران خواستار هستند. همچون آزادی همجنسگرایان.
وی ادامه داد: علیرغم اینکه همه سران اروپا اظهار کرده اند که ایران به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده است در این بیانیه گفته اند اگر ایران به برجام عمل نکند تحریم های علیه ایران باز خواهد گشت.
آیت الله مهدوی همچنین با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی گفت: این راهپیمایی ضامن حفظ و بقای ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است. نمونه تقوا و تجلی گر استکبار ستیزی است که از همه جهان با هر دین و آیین مردم را به خود جذب و باعث بهت و تعجب همگان شده است.
وی ادامه داد: وجود شیعیان در کنار اهل سنت، مسیحیان، زرتشتی ها و حتی افرادی از آمریکا و اروپا نشان می دهد یم هدف مشترک میان همه راهپیمایان وجود دارد و آن احساس نیاز به مبارزه با ظلم و استکبار است که احساسی ذاتی و ریشه در عمق وجود بشر دارد.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به دیدار مردم این استان با مقام معظم رهبری گفت: به گفته مقام معظم رهبری اصفهان مهد علم و دین و ولایت است. اصفهان استان شهادت و مقابله با دشمنان اسلام است. مقام معظم رهبری با اشاره به شهرستان خمینی شهر می گویند تنها یکی از شهرستان های استان اصفهان بیشتر از بعضی استان ها شهید تقدیم انقلاب کرده است.
وی افزود: مقام ممعظم رهبری اصفهان را شهر فرهنگ و مهد کار و ابتکار می داند. باید این روحیه را در جوانان اصفهان زنده نگه داشت.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: همچون رهبرمان برای انتخابات آمریکا نه عزا می گیریم و نه شادی می کنیم. روئسای جمهور آمریکا از هر حذب و جناحی که بوده و هستند همواره دست از دشمنی با اسلام و ایران برنداشته اند. همانطور که تنها یک روز پس از گفته های مقام معظم رهبری با بی کفایتی  بی سیاستی تحریم های جدیدی بر علیه ایران وضع کرده اند.
آیت الله مهدوی ادامه داد: به گفته رییس جمهور جدید آمریکا با تمام هزینه هایی که صرف جنگ و ایجاد نا امنی و حمایت از تروریست در تمام جهان کرده اند می توانستند آمریکا را دو بار بازسازی کنند. تا روزی که آمریکا روحیه مست
امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید