سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه به نقش نمایندگان مجلس اشاره کرد و اظهارداشت: مسئولیت نمایندگان مجلس در خدمت به مردم یک نقش مهم، اساسی و ملی میباشد.

وی افزود:‌برای اینکه بتوانیم به مردم خدمت کنیم باید نیاز سنجی کنیم که رشد وپیشرفت اقتصادی کشور یکی از نیازهای کشور است که نمایندگان منتخب مردم به این نیاز توجه کنند و برای واحد های تولیدی فکری کنند تا مشکلات رفع و از رکود خارج شوند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: نمایندگان قول و وعده های دروغین به مردم ندهند و مردم نیز نسبت به سخنرانی ها و قول و وعده های نامزدها توجه داشته باشند و با تحقیق و‌اگاهی رای بدهند.

وی ادامه داد: استکبار ستیزی یکی از وظایف نمایندگان است و اگر نماینده ای از شخصی دفاع کرد باید دقت بیشتری کرد که چرا از این نماینده تعریف می شود.

وی به حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات امروز دشمنان را نا امید کرده است و نشان داد که ملت ایران از هیچ قدرتی نمی ترسند.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید