سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: تایید صلاحیت افراد شایسته و رصد صلاحیت افراد ناشایست برای تصدی مسئولیت حق و وظیفه شورای نگهبان است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در خطبه های نماز جمعه اصفهان  بیان کرد: بعضی از افراد در شورای نظارت مدارک کامل ارائه نکردند و بعضی این کار را برای حمله و نهاد مقدس شورای نگهبان انجام دادند.

وی افزود: تایید صلاحیت افراد شایسته و رصد صلاحیت افراد ناشایست برای تصدی مسئولیت حق و وظیفه  شورای نگهبان است و مردم از شورای نگهبان این انتظار را دارند و باید این کار توسط شورای نگهبان با دقت انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اظهارکرد: پس از تایید صلاحیت شورای نگهبان مردم باید در انتخاب افراد دقت داشته باشند و افراد با لیاقت و شایسته را برای تصدی مسئولیت انتخاب کنند.

وی به اجرای برجام اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس جمهور از زحمات تیم مذاکره کننده تشکر کرد و نقش مردم و استقامت آن ها در این موضوع را موثر خواند که رهنمود های رهبری، استقامت مردم در برابر تحریم ها و تلاش تیم مذاکره کننده منجر به فرجام برجام شد.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: چشم امید به دشمن نباید داشته باشیم و به ظرفیت های داخلی تکیه کنیم.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید