سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: بهشت، برای متقین نزدیک است. نمایش بهشت روز قیامت در صحرای محشر برای متقین بسیار زیبا و دلرباست.

وی با اشاره به میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت گفت: ضرورت دارد در دهه کرامت نسبت به کمک به فقرا و مریض‌هایی که در بیمارستان‌ها بستری هستند و توانایی پرداخت هزینه درمان خود را ندارند توجه داشته باشیم، آنچه انسان را در آخرت نجات می‌دهد کمک به مستمندان است، بزرگترین وظیفه الهی مسؤولین رسیدگی به مستمندان و بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید مجتبی میردامادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حج که می‌فرمایند حج امسال حج برائت است، خاطرنشان کرد: امسال حجاج عزیز باید به یاد ابراهیم خلیل باشند که بت‌ها را شکست و یاد خدا را زنده کرد، در مناسک حج شیطان را سنگ می‌زنیم باید توجه داشته باشیم که امروز شیطان بزرگ آمریکا است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امسال جنایت‌های رژیم صهیونیستی و مظلومیت غزه باید گفته شود، امروز ملت‌ها در مقابل حکومت‌ها بیدار شده‌اند و هزار دانشجو علیه صهیونیست دست به اعتراض زده‌اند و این بشارت بزرگی است.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید