سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهارکرد: در گذشته در تعظیم شعائر اسلامی و دینی مردم و مسئولان تلاش جدی و بیشتری داشته اند اما چند وقتی است که این مناسبت ها کمتر مورد توجه قرار می گیرد.
وی افزود: زیباسازی شهر در ایام اعیاد و مشکی پوشانی شهر در ایام شهادت و غم معصومین(ع) از برنامه هایی است که مردم باید نسبت به آن ها توجه داشته باشند و بی رنگ نشود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: بی توجهی نسبت به مناسبت های مذهبی مغایر با جامعه اسلامی است و این بی توجهی ها نباید روز به روز افزایش یابد بلکه باید تقویت شود.
وی به سالروز تاسیس بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی خدمات موثری در بخش های مختلف کشور داشته که اجرای پروژه های محرومیت زدایی از جمله این برنامه ها و طرح ها ی بسیج سازندگی است.
آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: تشکیل سپاه پاسداران نیز در این ایام یکی از مناسبت های مهم است که بسیج وسپاه نقش آفرینی های بسیار زیادی در سال های مختلف نظام داشته است.
وی افزود: حفظ روحی انقلابی و گسترش این روحیه در جامعه باید توسط پاسداران انجام شود.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید