سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی ظهر امروز_جمعه شانزدهم شهریور_ در خطبه‌های نمازجمعه اصفهان با اشاره به ۱۷ شهریور اظهار کرد: فرمانده رژیم شاهنشاهی با کشتار جمعی از مردم در خیابان ۱۷ شهریور به شاه گزارش داد که انقلاب را در نطفه خفه کردیم و بر این اساس آن‌ها فکر کردند مردم انقلابی که با یک فکر و اندیشه قوی به رهبری امام (ره) به صحنه آمدند با چند ترقه از میدان خارج می‌شوند، در حالی‌که بر خلاف این تصور جریان انقلاب بیشتر شعله‌ورتر شد.

وی ضمن تقدیر از برگزاری مراسم‌های عزا در ماه‌های محرم و صفر افزود: از هیئات مذهبی، مداحان اهل‌بیت و خطبا که روشنگری و جهاد تبیین کردند و جامعه را با جایگاه اهل‌بیت عصمت و طهارت آشنا کردند، تقدیر می‌کنم.

امام‌جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه پس از انقلاب علاقه به ساحت مقدس اهل‌بیت (ع) افزایش داشته و شاهد بودیم که در سال جاری بیش از ۲۱ میلیون نفر در راهپیمایی اربعین شرکت کردند، گفت: برای زیارت امام رضا (ع) بالغ بر ۵ میلیون زائر وارد مشهد مقدس شد که این موارد از برکات انقلاب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی با بیان اینکه انقلاب ارزش‌ها را به جامعه راه داد، تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند حرم‌های ائمه و امامزادگان ما باید قطب فرهنگی شوند و بر این اساس شاهدیم که آستان مقدس امام رضا (ع) در این زمینه برنامه‌های بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به تغییر دولت و روی کار آمدن دولت چهاردهم عنوان کرد: رهبر انقلاب موانعی را برای رسیدن به آرمان‌ها و ارزش‌ها و رسیدن به قله بیان کردند که باعث کندی و عدم تحقق واقعیت می‌شود که یکی از موانع، عدم باور به ظرفیت‌های درونی است که برخی زمزمه می‌کنند.

امام‌جمعه موقت اصفهان اظهار کرد: اعتماد به نسخه‌های بیگانگان یکی دیگر از موانع است، رهبر انقلاب بارها به مسئولان در خصوص غفلت از دشمن و اعتماد به آنان، هشدار داده‌اند؛ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارشی را به شورای حکام آژانس داده که دوباره مسئله را سیاسی کند و از آن طرف رئیس‌جمهور قول و قرار ملاقات داده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی تصریح کرد: مسئله انرژی هسته‌ای سیاسی نیست بلکه فنی و حقوقی است و بر اساس قانون اقدام راهبردی که مجلس تصویب کرده است، پیش می‌رود؛ از سویی بر نظام جمهوری اسلامی که در رأس آن ولی‌فقیه است قوانین و اصولی حاکم است که در مجلس تصویب شده است.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد باید در اولویت کارها قرار بگیرید، گفت: یکی دیگر از موانع مبارزه جدی با فساد است که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم سفارش کردند که اگر با آن مبارزه نشد یکی از چالش‌های اجتماعی است که به اهداف‌مان نمی‌رسیم و مردم هم نسبت به نظام و مسئولان تغییر جهت خواهند داد.

امام‌جمعه موقت اصفهان بیان کرد: یکی از این ظرفیت‌های عظیم کشور ما مردم مؤمن و متدین در خط عصمت و طهارت هستند که نسبت به اهل‌بیت و جایگاه آن بی‌تفاوت نیستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمودی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه ادامه داد: رژیم صهیونیستی حدود یازده ماه است که به غزه حمله کرده و جنایت‌های بسیاری را رقم زده و مردم معمولی و به‌ویژه کودکان را شهادت رسانده اما به هیچ‌کدام از اهدافش نرسیده است.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی سیلی و ضربه‌ای که باید از حزب‌الله و مقاومت بخورد را می‌خورد، افزود: با همه تلاش‌های مذبوحانه رژیم صهیونیستی در حال حاضر غرب آسیا در زیر چتر مقاومت است و نظم منطقه دیگر مطابق میل آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیش نمی‌رود.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید