سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت آیت الله حاج سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را از بین برد، اظهار داشت: این عملیات نقشه شوم عادی‌سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی را برهم زد و به مردم بسیاری از کشورهای منطقه جرأت داد که جبهه قدرتمندی را مقابل رژیم صهیونیستی تشکیل دهند.

وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید مطیع دستورات رهبر انقلاب باشند، به خاطر داریم کسانی را که با وجود دستورات رهبری به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور بودند.

آیت الله مهدوی با تأکید بر اینکه امروز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت است، تصریح کرد: بدرقه مردم از رئیس جمهور شهیدشان دنیا را به حیرت انداخت، حماسه بدرقه و تشیع رئیس جمهور شهید با مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تکمیل می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: کسی که در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب می‌شود باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد و با خستگی ناپذیری و ولایتمداری به حل مشکلات مردم بپردازد.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان آمریکایی و اروپایی بیان کرد: جوانان عزیز دانشجو در ایالات متحده‌ی آمریکا این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است، شما اکنون در طرف درست تاریخ که در حال ورق خوردن است، ایستاده‌اید.

مهدوی ادامه داد: رهبر انقلاب به جوانان آمریکایی و اروپایی فرمودند: شما اکنون بخشی از جبهه‌ مقاومت را تشکیل داده‌اید و در زیر فشارِ بی‌رحمانه‌ی دولت‌تان، که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیست دفاع می‌کند، مبارزه‌ای شرافتمندانه را آغاز کرده‌اید.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بیان کرد: امروز باید ازدواج جوانان آسان گرفتن شود تا جوانان به ازدواج روی بیاورند.

وی با اشاره به شهادت امام جواد(ع) خاطرنشان کرد: این امام بزرگوار مانند سایر امامان به شدت به مقابله با خلفای عباسی پرداختند، خلفای عباسی از حضور ایشان و محبوبیت‌شان بین مردم ترس داشتند و در همین راستا ایشان را در سن جوانی به شهادت رساندند.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید