سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در سخنرانی نمازجمعه این هفته اصفهان با اشاره به ناوشکن جدید ایرانی اظهار کرد: ناوشکن دنا حدود هزاران کیلومتر در آب‌های دنیا که کاملا بومی و ایرانی است، دور زده و روسیه گفته بود تنها این کار به دست کشورهای ابرقدرت است اما ایران اسلامی توانست در این آب‌های با عظمت پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد.

وی با اشاره به اینکه ناوشکن دنا پیام‌های راهبردی را به دشمنان ارسال کرده است، گفت: این ناوشکن به دشمن فهماند که ما در قدم‌های خود استوار هستیم و از مواضع خود یک قدم عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی با اشاره به مشکلات اقتصادی بیان کرد: امید است مشکلات اقتصادی برطرف شود اما طبق گفته‌های مقام معظم رهبری، مقاومت هزینه دارد و باید بتوانیم با این مقاومت از این گردنه‌ها عبور کنیم و امید است مسؤولان نیز بر برطرف کردن مشکلات جامعه، بیشتر تلاش کنند تا موفقیت‌های ایران بیشتر به چشم آید.

امام جمعه موقت اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختراضافه کرد: این بانوی بزرگوار، الگوی همه پیروان مکتب اسلام است و مصداق یکی از افراد عارفه، عاقله و عالمه‌ای است که دانشمندان در زمان حیاتش از وجود مبارک او استفاده می‌کردند حتی در تاریخ آمده است زمانی که پدرشان در زندان بودند، مردم مسائل شرعی خود را از این بانوی بزرگوار می‌پرسیدند.

وی در خصوص آزادسازی خرمشهر و روز دزفول نیز بیان کرد: این روزها در تاریخ انقلاب ما جایگاه ارزشمندی دارد، هرچه جامعه پیش می‌رود باید مطالب مربوط به این روزها و دفاع مقدس را برجسته‌تر نشان داد و با جهاد تبیین به جوانان تفهیم کرد.

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی ادامه داد: اهمیت انجام واجبات و ترک محرمات از جهاتی قابل اهمیت است که خدا در قرآن برای کسانی که گناه می‌کنند، می‌گوید دچار عذاب آخرت خواهند شد. 

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: خدا در سوره نور تذکر می‌دهد کسانی که دوست دارند گناه در جامعه شیوع پیدا کند به عذاب بزرگی هم در دنیا و هم در آخرت دچار خواهند شد و به سزای اعمال ناپسند خود می‌رسند.

وی در ادامه بیان کرد: امنیت و بهداشت روانی جامعه دینی در ارتباط با گناه و معصیت و فحشا و منکر از جایگاه بالایی برخوردار است.

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی با اشاره به آماری بیان کرد: یکی از ترفندهای دشمنان در ابتدای پیشرفت جغرافیایی اسلام، آلوده کردن جامعه مسلمان به گناه و معصیت و خوشگذرانی بود و اکنون نیز این ترفند دارد دنبال می‌شود.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید