سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه فلسفه عبادت و فلسفه قبولی عبادات تقوا است، اظهار داشت: همواره ما باید همه کارهایمان برای خدا و برای نزدیک شدن به خدا باشد.

وی افزود: با توجه به حوادث روز ابتدا باید توجه داشت که آنچه در کشور اتفاق افتاد خطر جدی بود و اگر تقوای رهبر و ایمان مردم نبود امروز این شرایط را نداشتیم، رهبر معظم انقلاب قدرت تشخیص خوبی را داشتند و به خوبی شرایط را هدایت و مدیریت کردند تا دشمن شکست بخورد و همچون گذشته رسوا شد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد و مردم همچنان در سختی هستند، ابراز داشت: باید توجه داشت که ریشه بسیاری از این مشکلات در تدابیر گذشته است و از سویی نیز تحریم‌های ظالمانه دشمن مردم را در فشار قرار داده است.

وی گفت: قابل تصور نبود که مردم با توجه به نارضایتی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت اینگونه پشت نظام باشند و این جز با تقوا و عشق به ولایت ممکن نبود.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه ایمان و تقوا خریدنی نیست، افزود: خداوند بزرگ حق است و مردم راه حق را به خوبی درک می‌کنند.

دشمن همواره به دنبال دست درازی ایران سوی آنها است

وی با بیان اینکه دشمن از ما می‌ترسد و دشمن همواره به دنبال دست درازی ایران سوی آنها است، ادامه داد: دشمنان از سوی دیگر به دنبال غارت کشور هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال خارج کردن کشور از همه موفقیت‌ها و دستاوردها است، افزود: دشمن جنگ ترکیبی را راه انداخته است و آمریکا، صهیونیست و همه گروهک‌ها و کشورهای موزی اروپایی با همه امکانات به میدان آمدند تا با استفاده از دستگاه‌های اطلاعاتی و رسانه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی تلاش کردند به ملت ضربه بزنند اما موفق نشدند.

وی با بیان اینکه سخنان این روزهای سیاسیون آمریکایی‌ها اوج ریاکاری است، افزود: دشمن بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب از هیچ اقدامی علیه ایران دست برنداشت و تنها به جنگ نظامی دست نزد که یا نمی‌توانسته و یا از جوانان ایران ترسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی با اشاره به اینکه موشک‌های ماهواره بر کشور در سطح جهانی بازخورد داشته است، گفت: دشمن از این موفقیت‌ها می‌ترسد و نباید ما این ظرفیت‌ها را نادیده بگیریم.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید