سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر اصفهان با تبریک عید سعید فطر، از هماهنگی و انفاق و ایثار مردم‌استان و ایثار کادر پزشکی و پیراپزشکی در مواجهه با بیماری کرونا تشکر کرد و اظهار داشت: روند کمک‌های مومنانه ادامه یابد.

امام‌جمعه اصفهان با تسلیت شهادت و مجروح شدن جمعی از دختران روزه‌دار دانش‌آموز افغانستانی در یک حمله تروریستی افزود: باید باید دشمن را شناخت ولی متاسفانه برخی هنوز ناآگاهند.

وی همچنین با  تسلیت حمله ددمنشانه صهیونیست‌ها به مردم غزه، اظهار کرد: البته باید مردم غزه  را تحسین کرد زیرا نشان دادند سقف آهنین شکست‌پذیر است و ده‌ها موشک به نقاط مختلف رژیم صهیونیستی اصابت کرد و امیدواریم همانطور که رهبر انقلاب پیش‌بینی کردند و زودتر این رژیم جعلی برچیده شود.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به انتخابات خردادماه، تاکید کرد: بهترین انتخابات و دموکراسی در کشور ایران است که نمونه آن در هیچ‌جای جهان نیست و دشمن با تلاش رسانه‌ای برای دلسرد کردن در حال تلاش است؛ البته ممکن است گاهی تخلفاتی هم باشد ولی تقلبی که موجب تغییر نتیجه رای مردم شود وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تلاش رسانه‌ای دشمن برای کم‌رنگ  شدن حضور مردم در انتخابات، اضافه کرد: به کوری دشمن می‌ایستیم و ثابت می‌کنیم اگر مشکلاتی مثل گرانی‌ها هست ولی پای انقلاب ایستاده‌ایم؛ نظر تمامی علما حضور در پای صندوق‌های رای است و شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است. مگر ما شیعه و مسلمان نیستیم مگر ادعای ولایت نمی‌کنیم؟

وی اضافه کرد: کسانی که دم از شرکت نکردن  در انتخابات می‌زنند بدانند اگر رای ندهند افرادی روی کار می‌آیند که اصلا مورد نظرشان نیستند و قطعا مشکلات بیشتر می‌شود.

آیت الله طباطبایی‌نژاد گفت: باید بدانیم در این شرایط که دشمن از جمیع جهات از جمله حمله نظامی و تحریم‌ها مایوس شده است، شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است؛ البته به واسطه تحریم‌ها مردم ما سختی‌های بسیاری کشیدند زیرا در داخل وابستگی به نفت وجود دارد و باید قطع شود ولی این مساله با یکی دو سال امکان پذیر نیست.

امام‌جمعه اصفهان بیان داشت: مردم سختی‌ها را تحمل کردند ولی برغم وجود گرانی در داخل کمبود نیست و بدانیم در جنگ هستیم و در شرایط جنگی ارزش پول کاسته می‌شود؛ البته برخی بی‌تدبیری‌ها هم هست و لذا در برابر گرانی‌ها و بی‌تدبیری‌ها باید کمکهای مومنانه ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: با حضور مردم دولت مورد نظر امام زمان (عج) و مردم روی کار آید و بر این اساس باید هم پای صندوق رای حاضر و هم فرد خوب را انتخاب کرد و بدانیم این انقلاب از آن خود ما است و باید به دست ولی عصر برسانیم.

امروز برابراست با: