سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به آیاتی از کلام‌الله مجید اظهار داشت: انسان باید تمام فعالیت‌های دنیوی و معنوی خود را بر مبنای خالص بودن قرار دهد، خداوند کارهای متقین را پذیرا است؛ در جهانی که ما زندگی می‌کنیم یک نقطه باطل نخواهیم یافت زیرا پروردگار ما صریحاً اعلام کرده که هیچ‌چیز را بیهوده خلق نکرده است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: پشت تمام خلایق الهی برنامه‌ای است و هدفی در آن به صورت منظم قرار گرفته است؛ تمام این‌ها نشانه‌هایی از این بوده که قیامت قطعی است و باید بدانیم روزی برای تمام فعالیت‌ها پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم مطرح کرد: بارها ایشان اعلام کردند از مذاکرات با دشمنان دست بردارید اما عده‌ای از مسؤولان دل از مذاکره با دشمنان اسلام نمی‌کَنند؛ ارتباطی و مذاکره‌ای برای ما مهم است که اسیر نباشیم.

میردامادی در خصوص سالروز نیروی هوایی بیان کرد: نیروی هوایی قهرمانانه با امام و انقلاب اسلامی بیعت کردند، اگر طاغوت باز می‌گشت قطعاً جان آنان در خطر بود اما این رزمندگان با دلیری و آزادگی به راه انقلاب پیوستند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: سالروز شهادت حضرت ام‌البنین نیز نزدیک است، تکریم خانواده‌های شهدا بر ما واجب است، آنان هیچ انتظاری از ما ندارد زیرا شهیدشان را در راه خدا دادند اما ما هرگز نباید از آنان غافل شویم، حیات و استقلال و عزت ما وابسته به پدران و مادران شهیدان است.

وی پیرامون سالروز یوم‌الله ۲۲ بهمن عنوان کرد: ۲۲ بهمن معجزه‌ بود، شاهی که تمام دنیا را پشت خود داشت توسط یک روحانی که قدم در راه خدا برمی‌داشت از تخت و سلطنت و ظلم پایین کشیده شد؛ رادیو شاه روز ۲۱ بهمن اعلام حکومت نظامی کرد و بلافاصله پس از آن امام(ره) دستور دادند که مردم به میدان بیایند، سیل مردم به طرف خیابان‌ها روانه شد، حضور مردم به حدی بود که نظامیان طاغوت به وحشت افتادند.

میردامادی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو را ۲ امتحان بزرگ برای ملت ایران دانستند؛ مشکلات زیاد است و همه می‌دانند دشمن چه صدمه‌هایی به جامعه وارد کرده است، البته ضعف مدیریت نیز در افزایش مشکلات مردم تأثیرگذار است اما مردم نباید همبستگی خود را از دست بدهند؛ عده‌ای پس از اینکه صلاحیتشان توسط شورای نگهبان احراز نشد انتخابات را فرمایشی می‌دانند، آنان باید خجالت بکشند؛ استقلال و عزت ما در این ۲ روز یعنی روز  22 بهمن و انتخابات است، همه ما باید در صحنه حاضر باشیم و دشمن را ناامید کنیم.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید