سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار بزرگ اسلام را به همه مسلمین جهان به ویژه رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی وضع ما را به‌هم زد؛ شهیدی که برای ما، کشور، اسلام و رهبری عزت آفرید و سربلندی به وجود آورد؛ اگر دشمن کینه این شهید بزرگوار را در دل داشت، به خاطر عظمتی است که در جبهه مقاومت آفرید؛ دشمن هرگز اقدامات این بزرگوار را فراموش نمی‌کند و ما هم نباید خون این بزرگوار را فراموش کنیم.

وی یادآور شد: دشمن بداند و البته که می‌داند که ما تربیت شده دامن امام حسین هستیم و از شهادت بیمی نداریم و شهادت نیروهای ما همواره به ما مقاومت بیشتر می‌دهد.

طباطبائی‌نژاد در بخش دیگری از خطبه‌ها مطرح کرد: شهید سلیمانی کسی بود که هر وقت به یاد شهید کاظمی می‌افتاد اشک می‌ریخت و همواره می‌گفت وقتی به شهید کاظمی برخورد می‌کردم به من می‌گفت ما از شهدا عقب افتادیم و آرزوی شهادت به دل داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: دوستان بازگو کردند که سردار سلیمانی سید حسن نصرالله را قسم می‌داد که برای شهادتش دعا کنند؛ مقام معظم رهبری هم فرمودند شهادت قاسم سلیمانی را به روح بزرگوار او تبریک می‌گویم چون او دوست داشت به این مقام برسد؛ شهادت این بزرگوار به کام ما خیلی تلخ است اما با ادامه راه او و ایستادگی مقابل دشمن و بیرون کردن آمریکا از منطقه، کام دشمن را تلخ‌تر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: شما فکر نکنید که ما تنها یک سردار سلیمانی داریم، صدها و هزاران قاسم سلیمانی در مقابل به وجود می‌آید و انتقام خون آن شهید را خواهند گرفت.

طباطبائی‌نژاد با اشاره به انقلاب دوم خواندن لانه جاسوسی توسط امام خمینی (ره) عنوان کرد: اگر مسلمانان با هم متحد نشوند و ذلت خواهند دید اما به حول قوه الهی این عهدشکنی‌ها و بی‌قانونی‌های آمریکایی‌ها مسلمانان را بیدار کرده و ابرقدرتی این پلیدان را از بین خواهد برد.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به نامه امام به گورباچف بیان کرد: کمتر از یک سال طول کشید که وضع شوروی به هم خورد و آن پیام تأثیر بسیار زیادی در وضعیت شوروی گذاشت و بسیاری از کشورهای متحد او به اسلام برگشتند؛ خداوند در قرآن می‌فرماید چه کلامی بهتر از کلام کسی که مردم را به خدا دعوت کند و اعلام کند که من تسلیم خدا هستم.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته سالگرد شهادت شهید سردار احمد کاظمی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در سانحه هوایی نظامی و همچنین سالگرد شهادت شهید منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی را در پیش داریم، همه این افراد در مسیر تأمین امنیت جامعه و برای خدمت به اسلام به شهادت رسیدند.

طباطبائی‌نژاد اضافه کرد: ۱۹ دی قیام خونین حوزه علمیه و مردم بزرگوار و شهیدپرور قم است که به جهت درج یک مقاله در سال ۵۶ و در اعتراض به توهین به امام خمینی (ره) شوریدند وعده‌ای از مردم به شهادت رسیدند؛ هشیاری به موقع و شهادت مردم قم مقدمات انقلاب اسلامی را به وجود آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان در آخر گفت: از مناسبت‌های دیگر آینده، روز شهادت حضرت زهرا بنا بر روایت ۷۵ روز است؛ زهرا مرضیه بزرگواری است که همه ائمه به وجود او متوسل می‌شدند، امام مهدی (عج) می‌فرمایند دختر رسول‌الله برای من هم در قیام آینده و هم در زندگی فعلی سرمشق است.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید