سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: رهبر معظم ‌انقلاب تأکید دارند که امروز باید تولید داخل در کشور رواج پیدا کند و‌ یکی از راهبرد‌های اساسی در حوزه اقتصاد مصون‌سازی آن از تحریم‌ها است.

امام ‌جمعه موقت اصفهان افزود: رهبر انقلاب از همان اوایل فرمودند که دل به خارج از کشور نبندید، مذاکره کنید اما می‌دانم که نتیجه ‌نمی‌گیرد، اما سال‌ها همت و فکر  مسؤولان را به طرف برجام ‌کشاندند و دیدید که در نهایت به‌کجا رسید.

وی‌گفت: گاهی گفتند برجام‌ ابر باروری است، برخی یا خود نمی‌فهمند یا مردم‌‌ را نفهم و نادان می‌دانند در‌ حالی که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند اگر به دنبال کاری هستیم باید در کشور‌ خودمان انجام شود.

میردامادی خاطرنشان کرد: باید مشکلات را از سر راه آن افرادی که‌ می‌توانند تولید را زنده کنند  برداشت و‌ به آن‌ها بها داد،‌ رهبر معظم انقلاب بارها خود را پشتیبان تولیدکنندگان دانستند و فرمودند که لحظه‌ای از آن‌ها غافل نخواهند بود.

امام جمعه موقت اصفهان یادآور شد: اگر از روز‌ اول‌ انقلاب شعار استقلال و‌ آزادی،‌ جمهوری اسلامی داده شد این استقلال به معنای التماس کردن به خارج نیست، استقلال یعنی ما به دیپملاسی خنده نیاز نداشته باشیم‌.

وی ادامه داد: باید تدبیر کنیم که  راه نجات کشور در چیست، اینها افرادی بودند که بعضاً گفتند ‌برای چه موشک می‌خواهیم و‌  اگر نیروهای مسلح ‌ما امروز‌ به این درجه از قدرت نرسیده بودند دشمن یک روز هم به ما مهلت نمی‌داد.

میردامادی اذعان داشت: خداوند در قرآن  به مسلمانان توصیه به قوی‌ شدن کرده و فرموده است که نیروهای مسلح قهرمان آماده کنید و اسلحه داشته باشید و کاری کنید که دشمنان خدا و‌ خودتان از شما بترسند، ما امروز به این قدرت رسیده‌ایم و همه به علت سفارشات رهبر معظم انقلاب و‌ امام خمینی(ره) است.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: نیروی دریایی در زمان هشت سال دفاع مقدس با قدرت در مقابل دشمن ایستاد و‌ دشمن را در همان روزهای اول زمین‌گیر کرد.

وی‌ اضافه کرد: امروز در سطحی از قدرت هستیم که دشمن جرأت‌ اینکه به سوی ما بیاید را ندارد و این مقام به وسیله رهبری‌های رهبر معظم انقلاب بود که به حرف بعضی گوش نکرد و در نتیجه مملکت را قدرتمند کرد.

میردامادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد: در این دیدار رهبر انقلاب خطاب به بسیجیان و ‌نیروهای مسلحی که این قائله‌های کشور را ۲ روزه جمع کردند، فرمودند که توطئه عمیق و‌ وسیعی اتفاق افتاد و دشمن این همه خرج کرده بود تا بتواند در  یک ‌بزنگاهی وارد میدان شود و این حرکت تخریب، شرارت و ‌آدم‌کشی که فکر کردند به واسطه گران شدن بنزین فرصت پیدا کردند، به وسیله مردم نابود شد.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه ابراز داشت: نیروی انتظامی، بسیج و‌ سپاه وارد میدان شدند و در مواجه سخت کار خود را انجام دادند لکن کار مردم از هر حرکت میدانی بالاتر بود که باید به نوبه خود در حق مردم دعا کرده و‌ از آن‌ها تشکر کنم که در مقاطع و‌ شرایط خطرناک برای مملکت و‌ نظام وارد صحنه شدند.

وی‌ تصریح کرد: راهپیمایی مردم در اصفهان عجیب و نمونه بود، مردم در تهران هم حماسه آفریدند و تا مردم هستند آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی و‌ رژیم آل سعود نمی‌تواند به کشور ما ‌لطمه‌ای وارد کند و تا مردم در صحنه هستند هیچ ‌ابرنکبتی به کشور نمی‌تواند صدمه اساسی بزند.

میردامادی با اشاره به سخنان سرلشکر سلامی در سخنرانی روز راهپیمایی تهران مطرح کرد: این سخنرانی جالب و‌ جامع بود، در جایی سرلشکر سلامی گفت در‌ جریانات اخیر کشور دیدید ترامپ حتی به ‌جلسه استیضاح کنگره  نرفت و در کاخ سفید ماند و ‌اتاق فرماندهی تشکیل داد تا ملت ایران را شکست دهد و‌ به همین‌ منظور هم ‌تمام توان خود را به صحنه و پیاده‌نظام‌ مزدور داخلی را به میدان آورد، اما می‌گوییم‌ که دل خوش به آمریکا ‌نباشید آمریکا دیر می‌آید.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو مطرح کرد: در این هفته ولادت امام حسن عسگری، ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی، شخصیت مجاهد و قهرمان مدفون در شهر ری و آیت‌الله سید حسن مدرس است، مردی که جز از خدا نترسید و جز خدا به کسی امید نداشت و در پاسخ به پیشنهاد قدرت از سمت احمدشاه گفت که کسی باید به طرف شما بیاید که یا طمع داشته باشد یا ترس و این دو چیز را خداوند سبحان به ما نداده است.

وی با اشاره به روز قانون اساسی در این هفته اظهار کرد: خداوند کسانی که این قانون را از روی عقل، تدبیر و آینده‌نگری تدوین کردند، به ویژه شهید بهشتی را رحمت کند، که اگر قانون اساسی نبود خیلی چیزها به هم می‌ریخت، همچنان که هر کس علیه شورای نگهبان و افرادی که چیزی از دنیا جز انجام مسؤولیت نمی‌خواهند، سخن بی‌جایی گفت، در روز قیامت مجازات می‌شود.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید