سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

 حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان راه برون رفت از مشکلات کشور را تکیه بر توان داخلی دانست و گفت: متاسفانه شاهد هستیم که برخی به دنبال تغییر نام کوچه ها و خیابان ها هستند اما این نمک نشناسی است و انگار فراموش کرده اند که اگر به مسندی رسیده اند، مدیون خون شهدا هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه برای شادی دادن به مردم باید به دنبال رفع فقر بود، اظهار داشت: هفته گذشته یکی دیگر از ماموران نیروی انتظامی در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی گفت: نیروی انظامی قهرمان تا کنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مردم نیز قدردان زحمات آنها هستند.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی به شهادت فرمانده عملیات تفحص شهدا نیز اشاره کرد و گفت: راه شهدا را باید ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه همه نیروهای مسلح با یک هدف برای حفظ انقلاب اسلامی در تلاش هستند، افزود: دشمن در تلاش است از طریق مواد مخدر، بی دین کردن مردم و جوانان، ترویج فساد و ترویج فحشا امنیت کشور ما را از بین ببرد.

خطیب جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران امن ترین نفطه جهان است.

وی به اتفاقات اخیر کشور عراق اشاره کرد و گفت: این جنایات دامن خودشان را خواهد گرفت و راهپیمایی عظیم اربعین را تحت شعاع قرار نخواهد داد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید