سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

امام جمعه محترم اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: خداوند یکی از مراقبان بر انسان است و بر لحظه به لحظه زندگی احاطه دارد و دو فرشته اعمال انسان را ضبط می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان ادامه داد: کلام انسان نیز بخشی از اعمال محسوب می‌شود، امام علی می‌فرمایند اگر انسان این را می‌دانست کلامی صحبت نمی‌کرد.

وی یادآور شد: در روز قیامت انسان‌ها گروه گروه از خاک بلند می‌شود تا اعمال خودشان را ببینند و زمین اخبار خودش را می‌گوید که چه افرادی در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی بر روی آن توطئه‌چینی کردند.

طباطبائی‌نژاد در بخش دیگری از خطبه‌ها مطرح کرد: زمانی که پهلوی اول دستور کشف حجاب را صادر کرد، مؤمنان در مسجد گوهرشاد تجمع کردند و مزدوران مردم زیادی را به خاک و خون کشیدند به نحوی که خون به سمت حرم رضوی رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: افرادی که در آن روز برای حفظ یکی از واجبات الهی قیام کردند فداکاری را به اوج رساندند، اما امروز در حکومت اسلامی افرادی را می‌بینیم که عمداً می‌خواهند منفعل باشیم.

وی ادامه داد : بسیج ارتش بزرگی برای اسلام است و نیاز به راهپیمایی و آموزش دارد که این آموزش‌ها باید تقویت شود و برای افرادی که عضو می‌شوند صرفاً به یک کارت بسنده نشود و آن‌ها باید آموزش ببینند و در مقابل ناهنجاری‌ها مبارزه کند.

طباطبائی‌نژاد با اشاره به تجمع روز چهارشنبه انقلابیون در چهارباغ عنوان کرد: نام کسانی که پرده‌دری می‌کنند بدون برخورد خشن ثبت شود تا امکان نفوذ چنین افرادی وجود نداشته باشد، دشمنی فقط از سوی آمریکا نیست و چنین افرادی اجازه نمی‌دهند تا افراد انقلابی به مسؤولیت برسند.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به حدیثی از امام علی بیان کرد: بالاترین عمل عفت است، پیامبر اسلام در حدیثی می‌فرماید من از چند چیز بعد از خودم می‌ترسم، گمراه شدن بعد از هدایت، لغزش‌های در فتنه و شهوت شکم و دامن، نیروی انتظامی، سپاه، اداره اطلاعات باید جدی به این مسأله ورود کنند و باید با کسی که در خودرو کشف حجاب می‌کند برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: از این هفته حجاج  اعزام خواهند شد، سعودی‌ها در مسیر تا توانستند کارشکنی کردند، هواپیمایی سعودی ندادند و  بنزین نیز به هواپیماها نمی‌دهند در حالی که صورت مجانی به اسرائیل کمک می‌کنند که این کاری پلید و به دور از اسلام است.

طباطبائی‌نژاد اضافه کرد: سعودی‌ها اعلام کرده‌اند دعای کمیل و برائت از مشرکین نباید انجام شود البته چاره‌ای نیست و این واجب الهی باید در حد توان انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با تشکر از اقدامات اداره کل امور مالیاتی بیان کرد: برخی بدهکاران مالیاتی در تقلب نمونه‌اند و شرکت‌های میلیاردی را با ۲ میلیون تومان به نام افراد بیچاره ثبت می‌کنند، غربی‌ها با همه پلیدی فرهنگ خوبی در مالیات دارند، بسیاری از کشورها نفت ندارند اما کشور را با مالیات اداره می‌کنند و مردم آن‌ها دغدغه پرداخت مالیات دارد که این نشان از تمدن است و اگر تمدن دینی شود به سطح بالاتری می‌رسد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید