سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

امام جمعه محترم موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ با اشاره به آیاتی از قرآن اظهار داشت: تقوا و صبر رمز موفقیت انسان در زندگی است، در مواقع بحران مشکلات صبر و در برابر خداوند باید تقوا پیشه کرد و در ایام کنونی دشمن توجه به خدا و صبر ما را مورد توجه خود قرار داده است.

حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی ادامه داد: یکی دیگر از تلاش‌های دشمن این است که مردم را از خدا جدا کند، یکی از نشانه‌های این موضوع افزایش روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان بود که این موضوع محاربه با خدا است؛ از طرفی دیگر دشمن تحمل و صبر مردم را به وسیله فشار‌های اقتصادی مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن تصریح کرد: خداوند قادر به انجام هر کاری است، بنابراین نباید بر روی قدرت خدا شک کرد؛ نباید اجازه داد شیطان شما را از قیامت غافل کند، همه‌ ما روزی مجددا زنده‌خواهیم شد و اعمال ما مورد حساب و‌کتاب قرار خواهد گرفت.

میردامادی در خصوص صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: آمریکا راهش و لحن صحبت خود را نسبت به مردم ایران تغییر داد و امروز می‌گویند بدون هیچ پیش شرطی حاضر به مذاکره است؛ این صحبت‌ها نشان قدرت مردم ایران است و آمریکا متوجه شد که نمی‌تواند بر روی موضع زور و قدرت با مردم ایران برخورد کند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به شیطنت‌های برخی از افراد در فضای مجازی مبنی بر تغیر روز عید فطر، افزود: این مردمی که یک ماه روزه گرفتند، روز قدس را با چنین شکوهی برگزار کردند نیازی ندارند عید فطر را ار رحلت امام (ره) جدا کنند، این افراد باید حیا کنند و بدانند آنان نیز روزی خواهند مرد.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: مملکت ما فقیر نیست فقط مدیر خوب می‌خواهد، باید فعالیت‌های جهادی صورت گیرد تا اوضاع کشور بهبود یابد؛ به مردمی که هنوز خواب و غافل هستند و مدام دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند می‌گویم که سرنوشت لیبی را بینند و بیدار شوند.

میردامادی در پایان پیرامون کمپین کنترل فشار خون اذعان داشت: ابتدا باید از عوامل این موضوع تشکر کنم اما باید گله‌ای نیز داشته باشم زیرا آغاز این حرکت با تاخیر مواجه بود؛ امیدوارم با کمک تمام دستگاه‌ها این حرکت سراسری و زیبا به خوبی انجام شود.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید