سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

در آیه 120 آل عمران آمده است که اگر صبور باشید و دارای تقوا باشید دشمنان شما ازجمله آمریکا و اسراییل مکر آنها ضرری به شما نمی زند و هیچ کاری نمی توانند بکنند.

وی ادامه داد: بشارت های خوب این آیه شریفه آزادی موصول بود و داعشی که 37 ماه پیش آمریکایی وارد موصول کردند و تا 60 کیلومتری بغداد آمدند و نا امنی زیاد ایجاد کردند و اگر پیروزیشان تثبیت شده بود 100 ها هزار نفر کشته داشتیم.

امام جمعه موقت اصفهان گفت : تمام این نقشه ها نقش بر آب شد و موصل را خدا آزاد کرد و هدایت ها و حمایت های رهبر معظم انقباب و مرجعیت عراق. ونیروی بسیج قوی سد محکمی را در برابر داعشی ها که سربازان نیابتی آمریکا هستند ایجاد کرد.

آیت الله مهدوی اضافه کرد: انشاءا.. این پیروزی هاادامه یابد و یمن نیز از دست این جنایتکاران خارج شود و مقاومت و سختی بسیاری کشیدیم اما امروز جشن آنها را مشاهده می کنیم و این پیروزی را از آن خود می دانیم.

او بیان داشت : خداوند با صابرین است و اگر روایت تقوا را داشته باشیم پیروز می شویم.

آیت الله مهدوی به اجتماع مردمی برای روز عفاف و حجاب در میدان امام اصفهان اشاره کرد و گفت : از همه کسانی که این اجتماع حضور پیدا کرده بودند تشکر می کنم و زنان ها باید چادرشان را به خودشان نزدیک کنند و این دستور اسلام است.

وی با بیان اینکه بسیاری می گویند ما اجبار را نمی پذریم افزود: این تفکر اشتباه است و حجاب برای این است که فکر ما ازشهوت آزاد شود و پوشش یک احترام به دیگران است و کسی که دارای پوشش است آرامش دارد.

آیت الله مهدوی افزود: پوشش سیره عقلا است و قبل از اینکه اسلام بیاد زنان پوشش داشتند و آن زمانی که دین اسلام نبود و پوشش یک امر فطری و درونی است و بسیاری از توصیه به ولنگاری ها از جانب مردان هوسران است که می خواهند سو اسنفاده خودشان را بکنند و در واقع باید وجدان ما بیدار باشد.

وی امنیت جامعه را در گرو پوشش دانست و افزود : باید این دستور های فطری و اخلاقی رارعایت کنیم.
آیت الله مهدوی در خصوص دستور امام برای راه اندازی وزارت امر به معروف و نهی منکر افزود : بسیاری کارشکنی هادولت موقت برای عدم اجرای این طرح انجام داد و الان طبق ماده هشتم قانون اساسی باید وزارت خانه ایی در این زمینه ایجاد شود و بسیاری از مشکلات جلوگیری می شود.

وی به تشکیل گروه 20 اشاره کرد و گفت : وزرا بیست کشوردنیا با تصمیم گیریشان جهت دهی یسیاری در اقتصاد دنیا می کنند و الان با آمریکا دچار اختلاف جدی شدند و این نشان از افول آمریکا است.

امام جمعه موقت اصفهان به درگذشت حاج آقای فیروزیان اشاره کرد و گفت : این مرحوم نزدیک یک قرن تلاش قراوانی در ترویج دین اسلام در مناطق محروم داشت که انشالا خداوند ایشان را رحمت کند

امام جمعه موقت اصفهان گفت : ولایت معصومین از جانب پروردگار است و مشروعیت حکومت در اختیار معصومین است و هیچگاه به طاغوت داده نمی شود.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید