سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

توکل به خداوند سرچشمه ایمان است و کسانی که در سختی‌ها به خدا توکل می‌کنند و از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند از بهترین متقین هستند؛ حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تاکنون یک قدم به خاطر ترس دشمن از مواضع دینی خود عقب نرفته‌اند و همه باید این‌چنین باشند.

وی افزود: انتخاب انبیاء برای هدایت مردم قطعاً از سوی خداوند است و نه مردم و جانشینان انبیاء نیز از سوی خداوند مشخص می‌شوند، آنچه مربوط به انتخابات است برای شرکت و حمایت در تشکیل حکومت الهی است و در انتخابات رأی یک مرجع تقلید و یک انسان که گناه‌کار است یک ارزش دارد و این عیب است.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: نباید اشتباه انجام دهیم و به جاده خاکی برویم و شأن و منزلت ولی فقیهی که از جانب خداوند انتخاب می‌شود را کوچک بشماریم و خللی در ذهن مردم ایجاد کنیم، قانون اسلام این است که بدون نظر ولی فقیه مسوؤلیت‌ها شریعت ندارد.

وی بیان کرد: باید معتقد باشیم انبیاء و ولی و جانشین از سوی خداوند مشخص می‌شود و ما باید اطاعت کنیم، زاویه گرفتن با رهبری و ضد حرف رهبر سخن گفتن به نفع کشور اسلامی نیست.

میردامادی تصریح کرد: انتقاد و امر به معروف باید برای خدا باشد و لذا از هیچ چیزی نترسید و در راه خود قدرتمندانه حرکت کنید، انسان باتقوا با الهامات الهی دین خود را حفظ می‌کند و خداوند هم نمی‌گذارد او گمراه شود.

وی با اشاره به سالروز درگذشت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان،گفت: این ترور نشان داد همیشه یزیدیان و حسینیان هستند.

امام جمعه موقت اصفهان شهادت آیت‌الله صدوقی در سال ۶۱ به دست منافقین و سالروز تخریب حرم و ائمه بقیع توسط گروه منحرف وهابیت و واژگون کردن هواپیما توسط آمریکا و کشته شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان را از جمله مناسبت‌های هفته دانست و گفت: این مسائل اتفاقاتی است که رخ داده و نباید از یاد برود و نباید فکر کنیم آمریکا یک قدم برای ما برمی‌دارد.

میردمادی گفت: اگر هواپیماهای رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از کودتا به آل سعود می‌روند نشان می‌دهد این افراد از ابتدا یهودی بودند و امروز به وضوح دیده می‌شوند.

میردامادی بیان داشت: با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب نباید کشور را دوقطبی و مردم را دودسته کرد که این سبب اختلاف در کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: آمریکا از سپاه بدش می‌آید و این واضح است، افتخار می‌کنیم که ایران دارای ارتشی قوی و سپاهی قهرمان تنها ازنظر تسلیحاتی نیست و گونه‌ای است که آمریکا و رژیم صهیونیستی فکر کوچک‌ترین حمله به ایران را هم نمی‌کنند؛ بسیج، ارتش، سپاه، اطلاعات و نیروهای مختلف دارای ایمان، شجاعت و ازخودگذشتگی هستند که فقط در ایران این روحیه وجود دارد.

امام‌جمعه موقت اصفهان افزود: کسانی که نسبت به سپاه بی‌اعتنایی می‌کنند بدانند اگر سپاه نبود ایران و امنیت آن‌هم وجود نداشت و این افراد باید فکر خود را تصحیح کنند؛ آمریکا می‌خواهد اقتدار را از ما بگیرد و اینکه شرط می‌گذارند که سپاه وارد مسائل نظامی نشود به همین دلیل است.

میردامادی با اشاره به اینکه باید همه هسته‌های فکری و اعتقادی مستقل عمل کنند و آتش به اختیار باشند، عنوان کرد: در جنگ نرم و امور فرهنگی آتش به اختیار باشید و اگر مشکلی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش دیدید خودتان دست به کار شوید، ملاحظه می‌شود بعضی از دستگاه‌ها دارای اختلال است و مسائل اصلی را از فرعی تشخیص نمی‌دهد.

امام‌جمعه موقت اصفهان در پایان بیان داشت: کشور اسلامی همه چیزش باید اسلامی باشد نه اسلام آمریکایی که می‌گوید به‌جای بندگی خدا، بنده آمریکا شوید، چیزی که در آل سعود می‌بینیم و مردم یمن با زبان روزه قطعه‌قطعه می‌شوند، اسلام آمریکایی یعنی دعوت رئیس‌جمهور آمریکا و هزینه‌های بسیار گزاف با وجود مردم گرسنه در کشورشان، این بدترین حماقت و بی‌دینی آل سعود است.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید