سال مهار تورم، رشد تولید
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

تقوای سیاسی به جامعه پیوند پی خورد و یک مسوول  وقتی سیاسی باشد عدالت را هم باید رعایت کند و عدالت را پیشه کنند که عدالت به تقوا نزدیک است و با هم پیوند خورده است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد:  حضرت علی (ع) به مالک اشتر فرمودند: ای مالک اکنون که به ولایت مصر می روی آنچه که خدا امرنموده را انجام بده و در اداره کشور از سنت ها و فرایض او استفاده کن.

وی افزود: فردی که اداره کشور را در دست می گیرد باید در قلبش شجاعت و شهاوت بجوشد و با دست وزبانش کتمان نکند و جلوی نفسش را بگیرد همان طور که رهبر معظم انقلاب چند روز پیش از زبان آن جانبازی که شهید شد گفتند اگر از سیم خاردار نفست عبور کنی می توانی از سیم خاردار دشمن عبور کنی.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه بیاناتش گفت: وقتی شهدای ما با وصیت نامه شان را با خون خود امضا کردند چطور برخی از آقایان در خانه ی سفیر سوئد رفتند در حالی که زن و مرد مختلط در آنجا بود مگر سوئد سفارت خانه نداشت؟

حجت الاسلام رهبر تصریح کرد: تقوای سیاسی این نیست که انگشتر عقیق بدست کنیم ولی در جمعی قرار بگیریم که با رفتار اسلامی مطابقت نداشته باشد مدیر سیاسی با تقوا آن کسی است که به محض مطلع شدن از حضور زن و مرد در یک مجلس آنجارا ترک کند و این موضوعی نیست که آقایان آن را کتمان کنند چرا که خبر آن از رسانه ملی پخش شد.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار کرد: در سال آینده انتخابات مهمی پیشرو داریم و مردم باید کنند اصلح ترین و توانمند ترین فرد را انتخاب کنند فارغ از جناح بازی هایی که متاسفانه امروز بر فرد توانمند کنار گذاشته می شود و فرد باندی و جناحی وارد میشود.

وی گفت: فردی که از طرف مرد انتخاب می شود و مسوولیتی به عهده ی او سپرده می شود به امر خداوند باید بردبار و با تحمل باشد و در کارهای خود بصیرت را سرلوحه قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر افزود: یک مسوول سیاسی نباید در گفتگو ها و مذاکرات بین المللی کوتاه بیاید و دل خودشون را به برجامی که درست خوش کنند.

وی با بیان اینکه مسوولان کشور همواره باید به این فکر کنند که این دنیاک آرزو می کنیم خانه همیشگی نیست افزود:اگر این روایات را مد نظر قرار دهند و غصه دنیا را نخورند موفق خواهند شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به دیدارهای اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کردند و به مسولان گفتند عملکرد اقتصاد مقاومتی بدهند که سر. صدای دولتی ها در آمد.

وی ادامه داد: وقتی از ترکیه 50 هزار کانتینر لباس وارد می شود خیاط ما باید چه کند و مسوولان باید جواب دهند که در زمینه واردات بی رویه چه کردند؟

امام جمعه موقت اصفهان افزود: رکود اقتصادی به اینجا رسیده که هزاران نفر بیکار شدند و از کارخانه ها سر از خیابان ها در آورده اند والان در جامعه ایی هستیم که فوتبالیست آنکه نوزده ساله است 700میلیون تومان می گیرد ومربی خارجی چند میلیارد تومان باید از اشرافی گری دوری کنیم و عملکرد درست داشته باشیم.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید