سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی در خطبه های نماز جمعه امروز ظهر به با اشاره به حادثه جانسوز ارتحال ناگهانی آیت الله هاشمی اظهار داشت : ایشان انسان بزرگی بود که تمام عمرش در مبارزه و جنگ با دشمنان گذرانده بود و بنده هر چه بگویم حق ایشان ادا نمی شود و پیام مقام معظم رهبری برای ایشان بسیارحکیمانه بود .
وی افزود : هنگامی که ازآیت الله هاشمی پرسیدند که آیاعلاقه به  مقام معظم رهبری دارید گفت من عاشق ایشان هستم . همچنین زمانی که از ایشان پرسیدند برای  اختلاف با ایشان چه راهی انتخاب می کنید گفت آیت االه خامنه ایی رهبر است و من رهرو و اطاعت از او واجب است
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بخشی از این پیام اشاره به رفاقت 59 ساله با آیت الله هاشمی کردند خاطر نشان کرد : دو نفر از مجاهدین انقلاب و اطرافیان امام راحل آیت الله هاشمی و مقام معظم رهبری بودند کسانی که انقلاب از آنها نشات گرفت و این نشان ایمان است .
وی به تشییع باشکوه پیکرآیت الله هاشمی بیان کرد : این کار مردم قدر شناس تهران برای کوری دشمنان اسلام و انقلاب بود و هنگامی که مقام معظم رهبری برای خواندن نماز در کنار پیکر ایت الله هاشمی امدند دنیا را تکان داد دشمنان می خواستند از فرصت استفاده ککنند
میرداماذی گفت : با این حرکت به دنیا نشان دادیم که ملت به خادم خود که سال ها زجر و زندانی شده است اینگونه و ملت در برابر هیچ ابر قدرتی شکست نخواهد خورد
وی گفت : آمریکا جنایتکار و انگلیس روباه صفت خبیس و اسراییل جیره خوار ابر قدرت ها بداند که ملت ایران این است و ارتباط ملت ایران با رهبران و پیشوایان و علمایشان این گونه است .
امام جمعه موقت اصفهان افزود: خداوند در قرآن می فرماید اینها نمی توانند به شما ضرر برسانند و اگر با شما وارد جنگ شدند با دشمن واقعی خود وارد شدید و دشمنان بدانند ایران بمب اتم نمی خواهدو هر کدام از مردم در مقابل امریکا یک بمب اتم هستند .
میردامادی با اشاره به اینکه کسی رستگار است که خدا در درونش و بنده خدا باشد و از خدا بترسد، خاطرنشان کرد: مبادا از آمریکا و انگلیس بترسیم و فکر کنیم که اینها قدرتی در مقابل خدا هستند.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه در زندگی آنجایی که خدا داریم از کسی بترسیم، گفت: مخصوصاً در این روزها که رئیس جمهور جدید آمریکا بنای آمدن با تهدید و ایجاد رعب دارد، باید با توکل به خدا و همچنان قدرتمند در مقابل دشمن ایستاد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید