سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: در ابتدا که جنگ با سوریه آغاز شد بسیاری از کارشناسان سیاسی می‌گفتند کار بشار اسد تمام است و سوریه از بین می‌رود و مقام معظم رهبری تنها شخصی بودند که به‌صراحت گفتند ملت سوریه پیروز می‌شود. رهبر معظم انقلاب در مسئله برجام به همین شکل پیش‌بینی کردند و از ابتدا گفتند این کار سرانجامی ندارد.

امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه آزادسازی حلب شبیه آزادسازی خرمشهر بود، تصریح کرد: در آزادسازی خرمشهر دشمن دستش بالا رفت و حرف از صلح زد، این در حالی است که قبل از آزادسازی قادر به صلح نمی‌شد.

وی ادامه داد: به دشمن ثابت شد که با این جمع نمی‌شود جنگ را ادامه داد و در واقع ابرقدرتی آمریکا به خاک افتاده و دشمن در ابتدا در کشورهای مختلف دعوا به راه می‌اندازد اما در انتها نمی‌تواند آن را جمع کند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه آمریکایی‌ها بارها در سخنرانی‌هایشان گفتند ما در عراق جنگ راه انداختیم تا این کشور را به نفع خود جمع کنیم، بیان کرد: در انتها دیدند که این جنگ به نفع ایران شد و به این نتیجه رسیدند که هیچ‌گاه نمی‌توانند در کشور ما جنگ راه انداخته و چنین غلطی بکنند.

وی پیرامون روز 28 آذرماه روز حمل‌ونقل عمومی گفت: باید از رانندگان عزیزی که مردم را برای مسافرت جابه‌جا می‌کنند قدردانی کرد، البته باید از آن‌ها بخواهیم تا همه مسافران را به‌سلامت به مقاصدشان برسانند. خوشبختانه در سال‌های اخیر مسئله بیمه این قشر زحمتکش مرتفع شده و در واقع بازنشستگی و بیمه برای رانندگان پس از حدود 50 سال کار کردن یک ضرورت بود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: در قرآن کریم آمده است خداوند رسولی را از جنس خودتان برگزید.

وی بیان کرد: در قرآن کریم اشاره‌ شده است که در مقابل پیامبر اکرم (ص) صدایتان را بالا نبرید و جلوتر از او سخن نگویید و اگر به مهمانی از طرف او دعوت شدید دعوتش را بپذیرید و وقتش را تلف نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان پیرامون زیارت ائمه معصومین (ع) خاطرنشان کرد: باید معنای عبادت را به‌خوبی متوجه شویم و زیارت ما از ائمه معصومین(ع) به این دلیل است که آن‌ها نزد خداوند ارج ‌دارند و خداوند از اینکه ما به زیارت آن‌ها می‌رویم، خشنود می‌شود.

وی به‌روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از کارهایی که در زمان طاغوت انجام می‌دادند این بود که بین دانشجو و روحانیت تفرقه می‌انداختند و امام خمینی (ره) این روز را برای وحدت و همکاری بیشتر بین دانشجویان و روحانیت انتخاب کردند.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید