سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

صدر اسلام مساجد کارکرد خاصی داشتند که آموزش و پژوهش، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در مساجد صورت می گرفت.
وی افزود: همانند صدر اسلام مساجد باید مبدا حرکت های بزرگ باشند که برای تحقق این موضوع باید متولیان مساجد به وظیاف خود به بهترین نحو عمل کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه داد: روحانیون به جذابیت مساجد باید کمک کنند و تنها به اقامت نماز اکتفا نکرده بلکه فعالیت های فرهنگی  و اجتماعی مهمی را در مساجد رقم بزنند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به هفته دولت و توصیه های مقام معظم رهبری به دولت، اظهار کرد: دولت باید مردمی باشد یعنی وزرا و استانداران در میان مردم حاضر شوند و مشکلات مردم را گوش کنند. مسئولان نباید مسئولیت خود را طعمه بدانند و پس از قرارگیری در آن به فکر بازنشستگی و آینده خود و خانواده شان باشند.
طباطبایی نژاد اضافه کرد: آمار واقعی باید داده شود و نباید آمارها در هم بر هم باشد چراکه قرار نیست به آمار سر یکدیگر را کلاه بگذاریم.

امام جمعه اصفهان  با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص فرهنگ تصریح کرد: فرهنگ زیر ساخت اساسی در کشور است و یکی از فرهنگ ها فرهنگ مبارزه با دشمنان واستکبار ستیزی است که نباید فراموش شود
وی ادامه داد: باید تجهیزات و امکانات برای مقابله با دشمن همواره آماده باشد و نیروی مسلح را باید قوی کرد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید