سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهارکرد: انتخابات در کشور ما از جایگاه خاصی برخور دار است و توجه به سلامت، آرامش و رفاقت و رقابت صحیح که از اصول انتخابات است باید همواره مورد توجه مسئولان این عرصه انقلاب و کشور باشد.وی افزود: انتخابات نباید فرصتی برای دشمنان بشود بلکه باید فرصتی برای نمایش مردم سالاری دینی و اقتدار نظام باشد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از انتخابات به عنوان یک فرصت انتخاب می کنند و با نادیده گرفتن حضور مردم، ادعای تقلب ایجاد فضای تفرقه انگیز بین مردم ومسئولان می کنند.

وی بر حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخاباتت اخیر کشور تاکید کرد و گفت: همه مردم در این عرصه ها حضور پیدا کنند تا اینکه زمینه پیشرفت و اقتدار نظام بیش از پیش فراهم شود و دشمنان از رسیدن به اهداف خود نا امید شوند.

ایت الله مهدوی با اشاره به تخریب شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان نباید تخریب شود زیرا که صدمه های جدی برای نظام و انقلاب دارد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید