سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد امروز جمعه در نماز عبادی – سیاسی جمعه اصفهان، اظهار کرد: 19 دی 56 روز قیام مردم قم است روزی که به قول امام (ره) و مقام معظم رهبری نباید فراموش شود چراکه در این روز مردم در کنار روحانیت در مقابل جنایت‌های ستم شاهی ایستادند و جرقه آن از توهین یک مقاله ساواکی به دستور شاه در روزنامه اطلاعات آغاز شد.

وی با اشاره به دیدار رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور، افزود: رهبری اعلام کردند که نماز جمعه قرارگاه هدایت و بصیرت و تقواست زیرا که امروز دشمن در حال جنگ فرهنگی است و دشمن در صدد نفوذ در کشور، فکر مسئولین و روح و روش کار مسئولین است.

خطیب جمعه اصفهان ادامه داد: دشمن برای نفوذ در کشور ایران مبالغ و مخارجی در نظر گرفته به همین دلیل تاکید مقام معظم رهبری بر این بود که مردم باید کتابخوانی کنند من هم به مردم توصیه می کنم از کتاب خوانی غافل نشوید زیرا کتاب موجب افزایش آگاهی و دشمن شناسی می شود.

طباطبایی نژاد به انتخابات پیش رو و سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره و تصریح کرد: انتخابات یک نعمت بزرگ برای کشور است و کشور ایران برکاتی به واسطه همین انتخابات دارد چراکه مردم می دانند که حکومت از خودشان است.

وی تاکید کرد: آنهایی که مردم را دلواپس می‌کنند و حرف از نامطمئن بودن می‌زنند معلوم نیست چه مرضی دارند. تمام انتخابات در این کشور درست انجام شده و همواره تلاش شده تا در گردونه انتخابات افراد ناشایست وارد نشوند و حق مردم پایمال نگردد.

وی در ادامه به انتخابات اشاره و تصریح کرد: خدا گواه است بهترین انتخابات دنیا در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، اما همواره باید مراقب فتنه و فتنه‌گر بود. مردم با کمال آزادی در انتخابات پیش رو به هرکسی که می خواهند رای بدهند، اما همه باید دقت کنیم که نفوذی به مجلس خبرگان و شورای اسلامی نفرستیم.

امام جمعه اصفهان گفت: اگر میدانید که کسی نادرست است و به او رای بدهید قطعا خیانت کرده‌اید باید در انتخابات به خط نگاه نشود بلکه باید به دین و ایمان فرد توجه گردد مردم با وضو رای بدهند چراکه رای دادن در جمهوری اسلامی یک عبادت است.

طباطبایی نژاد به مسئله اعدام شیخ باقر النمر در عربستان اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه آل سعود کارهای خود را به نام اسلام انجام می دهد در واقع به نام اسلام خنجر به دین می زند. آنها این کار را در یمن، سوریه و بحرین انجام داده اند و با اعدام شیخ نمر به قول رهبر انقلاب این خون ها دامن آنها را خواهد گرفت.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید