سال جهش تولید با مشارکت مردم
|
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِي لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ

بازتاب و تاثیر بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون فاجعه منا ، ضعف مدیریت در برگزاری مراسم حج ، ضرورت عذرخواهی دولت عربستان و تبیین جایگاه ولایت به عنوان مهمترین محورهای موضوعی مورد تاکید ائمه جمعه اصفهان قرار گرقت .

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته اصفهان با انتفاد از رفتارهای و عمکردهای آل سعود در دنیای اسلام گفت : خاندان سعودی در ماه حرام و در ماهی که حتی کفار دوران پیامبر هم جنگ نمی کردند جنگ با یمن را راه انداخته و در ماه های حرام هم ادامه می دهد این در حالی است که یمنی ها هیچ کاری به سعودی ها نداشتند.
امام جمعه اصفهان گفت: اصلا نام کشور عربستان سعودی حجاز است متاسفانه این خاندان سعودی حتی اسم این کشور را به نام خود زده اند .
طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه این همه آدم می کشند و بعد ادعای امام الحرمین می کنند، تاکید کرد: قرآن هزاران گفته دارد ولی اینها برعکس عمل می کنند قرآن گفته در ماه حرام نجنگید می جنگند، قرآن گفته حرمین الشریفین حرم امن است آنها امنیتش را به هم می زنند موجب بروز فجایع انسانی می شوند.
وی به ذی الحجه اشاره کرد و گفت: این ماه برای مسلمانان با نام ماه ولایت شناخته می شود این ماه سراسر سرور و شادی است، اما آل سعود ملعون این ماه را برای مسلمانان غم بار کرد.

امروز برابراست با:


مرورگر شما قدیمی می باشد لطفا آپدیت کنید